Squares Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Hallo diskusjon.no Kort fortalt er jeg fagmann på jakt etter nye utfordringer. Er i midten av 20-årene og vil videre på det "neste". Interessen for faget har stupt ned, kombinert med dårlig årslønn har satt meg i en posisjon der jeg må gjøre noe nytt. Noen barne- og ungdomsarbeidere der ute som har skiftet beite med suksess? Har hørt om tilfeller der enn kan bli miljøarbeider i kommunale boliger m / nattevakt og lignende. Hvordan går enn frem for å søke på en jobb som er litt utfor valgt utdanningsløp? Erfaringer noen? Endret 29. januar 2021 av Squares Lenke til kommentar
Vera123 Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg har en venn som kan hjelpe deg med skriving av jobbsøknad dersom du ønsker det. Tror hun er god på å trekke frem det som er relevant og overførbart til nytt fagfelt. Hun gjør det gratis som en del av et prøveprosjekt. Send meg i så fall mailadressen din, så får jeg henne til å kontakte deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå