Gå til innhold

Økte krav til person­vern gjør at Google ikke ser noen framtid for tredje­parts­cookies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåpelig skremselspropeganda. Det finnes annonsørnettverk som selger annonser som ikke er basert på persondata. De regner med at man kan forvente 10% mindre inntekter, men samtidig slipper man å bruke mange ressurser på dette. Dersom det blir vanskligere å lure brukere til gi fra seg persondata, så vil disse 10% minke og gjøre det mer lønnsomt. Bedrifter vil ikke slutte å annonsere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...