Sharpings Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Hei, gikk her om dagen til innkjøp av en Gaming PC hos NetoNet. Da jeg klikket på den og la den i handlekurven hadde den et sett med spesifikasjoner, men det jeg fikk i posten var mye dårligere. Gikk så tilbake til linken jeg hadde kjøpt den fra og der var det nå dårligere specs enn da jeg kjøpte, blant annet grafikkortet var kraftig nedgradert. Har bildebevis på dette. har sendt dem mail for flere dager siden angående dette, men venter fortsatt på svar. Åssen er Netonet når det gjelder slikt? Skal selvfølgelig sende maskinen tilbake, men forventer da i det minste at de gidder å svare. Endret 29. januar 2021 av Sharpings Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 https://support.netonnet.se/hc/no/requests/new Det står på support-siden at det er ekstra lang ventetid på svar nå. Jeg bruker utelukkende Netonnet på grunn av den gode servicen de har. Nå bor jeg i nærheten av Kvadrat, så jeg pleier bare å svippe innom dersom jeg trenger noe. Har fått byttet ting uten spørsmål, benyttet angreretten (da åpnet de ikke pcen og sjekket engang, de bare sa "ok" - og tok esken og plasserte den på bakrommet). En annen gang fikk jeg noen rare farger på mobilskjermen, og da fikk jeg splitter ny mobil etter en uke + lånetelefon i mellomtiden. Så bare godt å si om dem. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Har god erfaring med netonnet. Kjøpte en laptop fra de, noen dager senere var den satt ned 1000kr, sendte mail og fikk 1000kr av de Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Har vel egentlig bare gode erfaringer med NON. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 9. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2021 Vi har ennå ikke fått svar, så jeg må dessverre si jeg er lite imponert. Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 sendte en skjerm i retur og de sa jeg skulle få ny på rma, da den var dead on arrival. de ombestemte seg og sendte meg et gavekort. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 11 minutes ago, dan992 said: sendte en skjerm i retur og de sa jeg skulle få ny på rma, da den var dead on arrival. de ombestemte seg og sendte meg et gavekort. Dette tror jeg ikke er lovlig? Altså de skal enten gi deg penger tilbake, eller tilsvarende eller bedre vare. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Sharpings skrev (På 9.2.2021 den 21.28): Vi har ennå ikke fått svar, så jeg må dessverre si jeg er lite imponert. Har du brukt rett e-post adresse? Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) Dubious skrev (På 12.2.2021 den 12.10): Har du brukt rett e-post adresse? Ja, jeg har fått svar at de har mottatt henvendelsen min, og at de vil svare så fort de kan. Siden har jeg ikke hørt noe. På 18 dager Endret 13. februar 2021 av Sharpings Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Galaxyx32 skrev (På 4.2.2021 den 3.05): Har god erfaring med netonnet. Kjøpte en laptop fra de, noen dager senere var den satt ned 1000kr, sendte mail og fikk 1000kr av de Ikke like god erfaring her, hadde kjøpt nettbrett til 4000,- like etter setter en annen nettbutikk ned prisen til 3500,- Jeg sendte da mail til netonnet og lurte på om jeg kunne få mellomlegget tilbake. Det var ikke mulig. Men netonnet var snar med å sette ned prisen til 3500,- Jeg kunne selvsagt returnert nettbrettet på angrerett og bestilt nytt, men orket ikke. Hadde nok neppe spart noe på det uansett grunnet fraktkostnader. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 31 minutes ago, anaconda said: Ikke like god erfaring her, hadde kjøpt nettbrett til 4000,- like etter setter en annen nettbutikk ned prisen til 3500,- Jeg sendte da mail til netonnet og lurte på om jeg kunne få mellomlegget tilbake. Det var ikke mulig. Men netonnet var snar med å sette ned prisen til 3500,- Jeg kunne selvsagt returnert nettbrettet på angrerett og bestilt nytt, men orket ikke. Hadde nok neppe spart noe på det uansett grunnet fraktkostnader. Akkurat samme erfaring med en skjerm. Spurte om å få gavekort elns, nektet, så benyttet angreretten og leverte den tilbake. Prisforskjellen var 1000,-, så bestilte heller ny og fikk brukt en plusfordel der i tillegg. Så sparer jo 1200,-, nok til at det er verdt fet iaf. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 anaconda skrev (47 minutter siden): like etter setter en annen nettbutikk ned prisen til 3500,- Tilbyr dere prismatch mot andre butikker? Vi jobber hardt for å være konkurransedyktige på pris i alle kategorier, men kan dessverre ikke tilby prismatch mot alle konkurrenter. Vi tilbyr imidlertid prismatch mot oss selv: Hvis du har kjøpt en vare hos oss som senere settes ned i pris innen åpent kjøp-fristen, får du naturligvis tilbud om den laveste prisen. NB: Dette gjelder kun når vi har varen på lager. Så du kunne spurt igjen når de selv satte ned prisen, så lenge det var innen 90 dager om du var medlem når du kjøpte tingen. 30 dager om du ikke var medlem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå