sensual Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Noen som vet navnet på mannen på 0.23 min i videoen? Prøvde å finne det ut to måneder siden, men fikk det ikke til. https://www.nrk.no/kultur/gjorde-musikalsk-helomvending-1.15261223 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) sensual skrev (30 minutter siden): Noen som vet navnet på mannen på 0.23 min i videoen? Prøvde å finne det ut to måneder siden, men fikk det ikke til. https://www.nrk.no/kultur/gjorde-musikalsk-helomvending-1.15261223 Ser ut som en yngre Steinar Sagen. Endret 29. januar 2021 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Hvem av dem, han som gir dem prisen eller han andre? Dette må være Alarm-prisen i 2006.. Lenke til kommentar
sensual Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Hapi70 skrev (33 minutter siden): Hvem av dem, han som gir dem prisen eller han andre? Dette må være Alarm-prisen i 2006.. Han som vises på 0.24 og 0.25 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 14 minutes ago, Mr.Duklain said: Ser ut som en yngre Steinar Sagen. Stemmer! Han andre dukker opp igjen ved 1:12, da skjærer han opp en kasse med et eller annet redskap som spruter glør....mulig han er noe slags performance-artist/fakir eller noe... Lenke til kommentar
sensual Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Hapi70 skrev (33 minutter siden): Stemmer! Han andre dukker opp igjen ved 1:12, da skjærer han opp en kasse med et eller annet redskap som spruter glør....mulig han er noe slags performance-artist/fakir eller noe... Ja, han i bar overkropp. Er det ingen i Norge som vet hvem han er? Skal jeg kanskje spørre på kvinneguiden i stede? Endret 29. januar 2021 av sensual Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Send videoen til P3 og spør hvem han er. Eller spør under denne videoen (som er postet av noen andre enn P3): Han som har lagt den ut har lagt ut mange andre videoer fra Alarm-prisen også, kanskje han husker hvem som delte ut prisen til El Caco. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) sensual skrev (18 minutter siden): Ja, han i bar overkropp. Er det ingen i Norge som vet hvem han er? Skal jeg kanskje spørre på kvinneguiden i stede? Ok trodde du mente han skalla fyren. Han i bar overkropp drar jeg dessverre ikke kjendsel på. Men kanskje du kunne sendt en mail til Steinar Sagen og spurt? Norske kjendiser er overraskende gode til å svare på mail. Endret 29. januar 2021 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
sensual Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Takk for hjelp begge to. Skal gjøre forsøk etter jeg har sovet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 29 minutes ago, sensual said: Ja, han i bar overkropp. Er det ingen i Norge som vet hvem han er? Skal jeg kanskje spørre på kvinneguiden i stede? Kvinneguiden er et større forum, men spørsmålet er om de rette ser posten da. Å spørre Steinar Sagen var en god ide! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 sensual skrev (18 timer siden): Takk for hjelp begge to. Skal gjøre forsøk etter jeg har sovet. Fant du ut av noe? Lenke til kommentar
sensual Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Mr.Duklain skrev (29 minutter siden): Fant du ut av noe? Jeg sendte en e-post til p3 i dag, men har ikke fått svar enda. Aner ikke hvor jeg skulle spurt herr Sagen. Jeg fan bare Tore Sagens e-post da jeg lette. Endret 29. januar 2021 av sensual Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 sensual skrev (6 minutter siden): Jeg sendte en e-post til p3 i dag, men har ikke fått svar enda. Aner ikke hvor jeg skulle spurt herr Sagen. Jeg fan bare Tore Sagens e-post da jeg lette. Steinar Sagen – [email protected] Dette er jobbmailen hans. Lenke til kommentar
sensual Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Mr.Duklain skrev (1 time siden): Steinar Sagen – [email protected] Dette er jobbmailen hans. Takk så mye. Det skal jeg prøve i morgen. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Syns det ser ut som Steinar Sagen. Har et tilleggsspørsmål om "Hvem er dette". Nadia Eide skal ha foreldre som spilte i band på 70-tallet, og være yngst av åtte søsken. Hva heter foreldrene? Det står sikkert i denne artikkelen, men får ikke lest alt. https://www.sa.no/kurland-jenta-nadia-33-kjemper-om-finaleplass-i-the-voice-uk/s/5-46-1025162 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå