Gå til innhold

Siemens sx1 eller Nokia 6600

Anbefalte innlegg

Jeg er personlig fornøyd med SX1 og ga min vurdering om vilken mobil Zerpent burde kjøpe basert på min erfraring.

la alle andre få gjøre det samme da! ( :roll: )

dette var ihverfall mine meninger. De sier kanskje ikke så mye. Men selv angrer jeg ikke på at jeg kjøpte 6600; istedenfor sx1. Og når 6600'ern blir solgt blir den skiftet ut med sendo X eller Neonode N1; ja kanskje begge :D

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Selv synes jeg sx1 ser ugly ut pga. den "svarte" plasten som er i midten rundt joysticken og de meny tastene. Men dette er også smak og behag. "

Hva mener du?? Det er ikke noe "svart plast" rundt disse tastene/joysticken...

Skjønner ikke hva du mener. Virker ikke som at du har nøye studert en Sx1..

Og hvis du er missforøyd med noe svart plast som ikke eksisterer på en SX1, burde du kanskje se at N6600 er dekket av nesten bare svart plast..

Men smaken er som baken.. Noen synes Opel er en kul bil.... :D

Lenke til kommentar
:no:

hva?

Remerser

Beklager, ble nok litt forhastet der. :blush:

mambo`

Når det gjelder skjermen på SX1 kontra N6600 så har SX1 flere pixler, og det er disse som benyttes til å vise signalstyrke og batteritilstand. Dvs. aktiv skjerm på begge telefonene er på like mange pixler.

De som har målt skjermene på disse 2 mobilene har funnet ut at skjermen på N6600 er litt større, dette kunne ikke jeg se med mine egne øyne men kan (må) jo bero på at hver pixel er større på N6600.

Dollarglis

Dette var jo et spørsmål til MOLNA, men slik jeg har forstått det må man frem til den er lagt ut på nett hos my-siemens gå til servicsenter for å få den oppgradert.(Den er ikke kommet enda)

PS! Zerpent som startet topicen har kjøpt telefon..... så man bør vel avslutte denne og evt. starte ny for å få litt sammenheng?

Endret av Paranoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...