Ne_On Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Etter at jeg fikk ADSL fra telenor så har jeg merket at maskinen *henger* i 1 min i oppstart før den begynner og arbeide... hva kommer det av? noen som vet eller har samme prob? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvilken type maskin er dette, hvilket operativsystem, og hvor "henger" den, før bios post, osloader, logon, etter logon, e.l? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Etter at jeg fikk ADSL fra telenor så har jeg merket at maskinen *henger* i 1 min i oppstart før den begynner og arbeide... hva kommer det av? noen som vet eller har samme prob? Sett f.eks 192.168.0.1 som IP på nettkortet hvis du kun bruker det til ADSL, nettmaske 255.255.255.0, dette vil hjelpe på heng i oppstarten som ikke er uvanlig på TN ADSL. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har samme "problemet" selv på laptop'n når jeg ikke er hjemme, men det er pga den prøver å nå serveren. Er bare et det er en addresse den ikke klarer å nå, da får du et ekstra "heng"... Men det er jo bare bagateller Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Henger den på "welcome" i XP? Da finner den ikke DHCP. Linux sier i det minste i fra hva som er galt... ****** som vi loka på et lan med å fine ut det en gang. Viste seg at noen hadde greid å dra ut TP'n til dhcp'n. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 den henger etter jeg har valgt bruker.. når den skal laste inn norton og alle de tray iconene! så det har noe med ip adressa og gjøre? Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jo, mer dritt du har nede ve klokka, jo lengre tid tar ALT... Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den Telenor softwaren som følger med modemene har jeg hatt mye problemer med. Er noe dritt at man må taste inn brukernavn og passord for å koble seg til ADSL'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå