Gårby Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har lest gjennom alle innleggene i dette forumet. Er det ingen som har hatt Trojan.StartPage- viruset, eller som har kjennskap til det?? Har lest at flere tror de har slettet det, men som likevel "føler" det ennå er på maskinen. Akkurat det gjør jeg også. Bruker Norton. Norton fant viruset, og jeg tror jeg slettet det. Når jeg går i mappa som heter "Virus history" så finner jeg filen "Soundmx.exe". Informasjonen om filen sier:Action taken: Quarantined Status: Infected Current location: Quarantine Scan type: Real time scan Set action: Clean virus from file Set backup action: Quarantine infected file Men mappen "Quarantine" er tom. Jeg har fått masse fin hjelp i tidligere innlegg, men ennå så skifter startsiden i IE. Noen som har vært borti det samme viruset?? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Symantec Security Response - Trojan.StartPage Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det denne som går til www.smartsearch.ws unasett hva du skriver i adresse-feltet? mvh Pantera Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nei! Trojan.Startpage viruset endrer startsiden i IE. Også får du en del plagsomme liksom-søkemotorer pop´ende opp når du søker i en søkemotor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå