Lakesis Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Jepp, fikk Xbox i julegave (HALO og MM3 fulgte med). Bilspill på konsoller er det jeg liker best, og MM3 er greit nok men jeg vil ha noen flere. Eneste jeg vet jeg skal ha meg, er Colin 04. Er det flere rallyspill som er bra? (så Rallisport Challenge til 199,- hos Elkjøp, er det ett bra rallyspill?) For ett mer "vanlig" bilspill, står valget mellom Project Gotham Racing 2 eller NFS Underground. Dere som har evt. begge spill; hvilket er det beste? Flere spill i denne genren som kan anbefales? Til slutt; jeg har lyst på ett motocross spill. Er det noen bra spill ute eller som kommer med motocross/enduro kjøring? (gjerne noe a'la Motocross Madness 2 på PC, ett utrolig morsomt spill som jeg brukte maaaange timer på ) Sånn helt off topic; er True Crime: Streets of LA ett bra Xbox spill? Ser litt kult ut... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Har ikke Xbox selv men testet Project Gotham Racing 2 hos en kamerat i romjula og det var vanvittig bra! Til 199,- er vel også Rallisport Challenge et bra kjøp selv om det ikke er det hotteste lenger. Lenke til kommentar
jag Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Rallisport Challenge er absolutt å anbefale, ihvertfall når prisen er 199,- Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 PGR2 og Rallisport Challenge er begge to å anbefale. NFS:UG har jeg ikke så mye til overs for. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg anbefaler iallefall Need For Speed Underground masse moro! Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 PG2 og NFSU er absoult og anbefale! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 NFSU er ok underholdning, men bruk heller pengene på andre spill. Har ikke prøvd PGR2 selv, men av det jeg har lest vil jeg tro det er _langt_ bedre enn NFSU. NFSU er oppskrytt og har fått langt mer oppmerksomhet enn det fortjener. Tycker jag. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Project Gotham Racing 2. Det spillet vil jeg anbefale å kjøpe. Og som du sier Collin 4. Da har du to bra bilspill til X-Box`n din. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Anbefaler PGR2. Veldig bra spill. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Blir nok PGR2 tenker jeg (+ Colin 04 da!) Men...motocross spill da folkens? Finner ett som heter "MX Superfly", som ser litt kult ut...men jeg vil gjerne høre fra folk som har prøvd spillene! Noen som har prøvd det eller andre motocross-spill som er bra? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Nei, true crime er et skikkelig drittspill på det verste. hold deg til GTA. andre Bilspill som er å anbefale er jo Gotan project racing 2 og rallysport challenge . Men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til Rallysport challange 2.. Det ser helt fantastisk ut. Men forall del. Uansett hvilke bilspill du ender opp med, så vær så snill å tenk deg om 1000 ganger hvis det spillet skulle være nfsu. Det er kun 2 player på spillet noe som gjør at det ikke engang er brukenes til å more seg med sine venner (hvis man har noen). Men til slutt... Her er noen anmeldelser av MX superfly. http://www.rottentomatoes.com/click/game-7...age=1&rid=37480 http://xbox.gamezone.com/gzreviews/r19959.htm http://www.gamingworldx.com/ps2/MXSuperfly.shtml http://videogames.iwantitcheap.com/details/916/ http://www.techtv.com/xplay/reviews/story/...3409043,00.html Endret 5. januar 2004 av t2xg Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 mx superfly er underholdende til en viss grad, men langt fra like tøft som motocrossmadness Lenke til kommentar
lasso Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har mange bilspill og det kuleste av de kule er V-Rally 3 Dette er ganske vanskeslig men dødkult når du får det til å sitte. Colin Mcrae 4 blir kjsedelig fordi det er for lett. Lær deg å bremse før svingene i CM4 så vinner du alt. Men i V-Rally3 Der må du skikkelig holde konsentrasjonen oppe. Mitt tips. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Colin McRae 4 Need For Speed Undrground Sega GT (Online, hvis du har live) Project Gotham Racing (2) Midtown Madness 3 Rallisport Challenge (2er'n kommer snart) Flere av disse spilla kan du få for en rimlig penge Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 PG 2 er best! NFSU er no dritt! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 True Crimes er kult Anbefaler Vice City også masse biler og motorsykkler Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Om du liker å kjøre cross på 4 hjul kan jeg på det sterkeste anbefale ATV: Quad Racing (tror jeg det het) Har brukt mange timer med det spillet.. Mange kule triks og en god del forskjellige gameplay modes. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Rallisport Challenge er veldig bra, 2'ern blir sikkert enda bedre. Sega Gt er sånn passe, men online blir det nok kult. Colin spillene er suverene. Og som alle har sagt; Project Gotham Racing 2! Lenke til kommentar
Eskild Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Rallisport er nummer 1 etter min mening på Xbox enda, og det er ikke dårlig med tanke på at det var et lansering-spill. For 199kr er det jo et røverkjøp. Grafikkmessig er det også kongen blant bilspillene på Xbox fortsatt, synes jeg. Og utpå våren kommer jo toeren så greit å varme opp med eneren først.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Har selv samme xbox-pakke som du har, og PGR2 er som en annen verden i forhold til MM3, som jeg mener er et billigproduksjonsspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå