Komle Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Men så kom Laffen gående frustrert lags veien og tenkte at han bare MÅTTE skaffe seg en ny pc, og denne gangen var han bestemmt på å ikke gå og legge seg når overklokkinga var ferdi... her skulle det benchmarkes uansett om det tok hele natta(gjorde ingenting for det var lyst hele natten etter det atom uhellet med AMD prossesoren). Men så plutseli! kom .... Lenke til kommentar
enter Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 - og RimiHagen gav bort nok en gullRolex til ... next: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Snipp, snap snute, så er overklokkingseventyret ute! Må si folk har lite og finne på. Bruk fantasien på hefdige casemod isdenfpor! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 ...sa en til Hagen som ikke hadde fantasi. Deretter.... nxt! Lenke til kommentar
diste Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 ...Jeg åpnet eska med temp målere fra microplex, jeg satt demm inn der de skulle stå og begynte å plassere målerene, jeg la den ene i vannet og den andre festa jeg på cpu (etter ok.no's guide) så satt jeg på shim'en og kjøleblokka og festet hele greia.. Da var det tid for å starte opp, jeg var spent på å se hvordan dette funket, jeg trykkte på start knappen men fikk ikke skjermbilde med det første, men jeg fulgte spent med på cpu tempen, det rare var at den gikk til 30 som liksom er max tempen men fortsatte oppover, det gikk fortere og fortere og tempen stek med 30-40c mellom hver refresh, og i løpet av få sekunder var cpu'en noen hundre grader. Dette var ikke helt digg.. jeg tok av vannblokka og så at kjerna var svidd, det lille som var igjen av artic silver 3 kjølepastaen lå å bobla på kjerna (HAHA!) Jeg fant fort ut hva som hadde skjedd og det var det at temp sensor ledninga hadde flytta litt på shim'en som da kom borti koblingene som et på oppsiden siden dette var en amd tbird 1200mhz. dette var litt kjipt, for hk'et var også kortslutta. Det er min historie, laugh your ass off :razz: Måtte bare legge til noen bilder.. Min casemod: Casemod 1 Casemod 2 Casemod 3 Broren min sin (som jeg har laget): Casemod 1 Casemod 2 Jeg har også laget en del andre, men har ikke skikkelige bilder av dem enda.. [ Denne Melding var redigert av: diste på 2002-07-12 15:55 ] Lenke til kommentar
Komle Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg dro fram min trofaste Weller loddebolt og startet å fikse hk'et, Men jeg fikk lyst på flere boller så jeg... Lenke til kommentar
billig og bra Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 - sa en sullebukk som nissen i eventyret; "god dag mann, - økseskaft", - mens Hagen tenkte på de nye vennskapsbåndene mellom Satan og Kjenn Magne Bondevik og mellom Billy og han selv ... ja; "djevelen danser skjelden alene" tenkte han så høyt at ordene slapp ut av hans fint formede lepper ... next! Lenke til kommentar
Komle Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Så smallt det igjen, og Kjell Magne, Carl, Rimi og djevelen gikk på kjøkkenet og åt litt boller, så fortsatte de å...->next Lenke til kommentar
run Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 ... drite, - så de fikk tømt seg før den store orgien skulle starte. Den eneste de manglet var den store Zombibilly, som ingen visste om hadde forsvunet eller gjenoppstått eter den store lavagrillingen med Knorr grillkrydder i ræva ... next! Lenke til kommentar
billig og bra Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 - RIMI hatet historiene om kassaguttene med gullRolexer like så mye som avisoppslagene om norges dyreste Parmaskinke, spesialprodusert i Italia for "Vi gjør Norge billigere" - kjeden og merket med "Finsbraaten" til en kilopris på 899 kroner og 50 øre. - Han visste at alt stemte, - også at sekundaproduktene fra både Jens P. Heyerdahl's Orkla og Hakongruppen ble solgt i hans norske butikker til verdens desidert høyeste priser, ... men når alt kommer til alt er ham mer interessert i ... NEXT! Lenke til kommentar
Komle Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Zombibilly og grillkrydderræva han... mmm... next-> Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-03-07 13:40, laff84 skrev:La oss starte et eventyr om et overklokkings prosjekt som kanskje ikke gikk så bra? eller.. Dette er jo et bra konsept med folks forskjellige fantasier og oppfatninger :smile:Det hele begynte da jeg hadde kjøpt en ny pc fra ps data...Din tur Over again :smile: Lenke til kommentar
Komle Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Den hadde en Pentium prosessor som arbeidet på hele 75mhz! og... next! Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 14" skjerm, 32mb ram og 2 gb Harddisk. Dette er drømmemaskinen tenkte jeg mens jeg tokk den opp av pakken. Next!! Tommy _________________ Det er bedre og slippe en due enn og sprenge en tarm ________________ Har ikke peiling!! :sad: intel p4 1800@2400 Geforce 3 TI 200 Maxtor 40 Gb WD 20 Gb Chieftec Dragon Fulltower [ Denne Melding var redigert av: hakkepeil på 2002-07-15 01:02 ] Lenke til kommentar
Komle Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg satt og kobla opp pc'en da en kompis kom bort til meg og begynnte å le av den nye pc'en min... Han forklarte meg at p4 var kommt for lenge siden og at jeg var stokk dom som hadde betalt over 20k,- for dette. Det han ikke visste var at.... Next! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Den hemmelige supermaskinen til det amerikanske militæret som inneholdt informasjon om stygge aliens på planeten qrwiwkxz.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 - som selgte Carl I hagen, rimi, zombiebill, og alle dei andre som slava i helvette for 2kr pr kg... Djevelen kjøpte alle... Dei enda opp i senga i lag og hadde d deili heilt til..... Lenke til kommentar
billig og bra Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Carl-I. dukket opp på TV. "Hvem er jeg da", - spurte kroppen som påsto han het Carl I. Hagen; "-hvis det der er Carl I. Hagen" for det var direktesending med verdidebatt, og Carl I. Hagen var imot fri ... next! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 sprut hos kongen som... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå