laff84 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 La oss starte et eventyr om et overklokkings prosjekt som kanskje ikke gikk så bra? eller.. Dette er jo et bra konsept med folks forskjellige fantasier og oppfatninger :smile: Det hele begynte da jeg hadde kjøpt en ny pc fra ps data... Din tur Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 etter et par uker (for mye) stod en der, en stor og truende pappkasse... NEXT! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ...Det luktet ferskt industri-plastikk av esken, og jeg tenkte dette var et godt valg, aa kjoepe en datamaskin fra PS DATA, et firma som lot som om annonsene deres var anbefalinger fra hardware.no - et serioest, troverdig og paalitelig firma, tenkte jeg, og flirte godt for meg selv idet jeg tok et saftglass med Whisky paa styrten... Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg åpnet esken, og løftet vidunderet ut. Satt den opp, og prøvde å boote opp! Hmmz, dødt! Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Etter en halvtimes feilsøking bestemte jeg meg for å ringe support telefonen... [ Denne Melding var redigert av: laff84 på 2002-03-07 14:01 ] Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ...kun for å finne ut at Telenor hadde lagt ned alt som heter for telefonlinjer... inkludert mobil... Lenke til kommentar
sh0rty Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Til min store skuffelse hadde ikke telenor noe seriøst å komme med (bortsett "fra sett i kontakten bak i dataen før du starter") derfor tenkte jeg... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 At nå hadde jeg driti meg ut, tenk å glemme å sette i kontakten. Måtte øyeblikklig skyve bort tankene på at jeg var det ultimate data geni.. [ Denne Melding var redigert av: Lord_Linus på 2002-03-07 14:29 ] Lenke til kommentar
errgo Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Når jeg satte i kontakten, så kom det et digert smell og det lukta svidd... Lenke til kommentar
germ Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 heldigvis var det bare bollene i ovenen som hadde stått litt lenge.. :smile: Lenke til kommentar
kjellvis Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 heldigvis var bollene knallgode! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ...jeg helte på litt melis-glasur og fortsatte.... Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ...bort til kjøleskapet for å hente meg litt saft til de knallgode bollene. Jeg åpner døren og kjenner den kalde kjølige brisen fra innsiden og med ett får jeg en genial idè... [ Denne Melding var redigert av: SpACEmaN på 2002-03-07 15:04 ] Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ....Jeg setter pc`en inni kjøleskapet... Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 eg heiv ut all maten og skrudde tempen ned... Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg putta PC'n inn i skapet. Etter tre dager begynte det å lukte sur melk, men maskinen var kald og god. Nå må jeg bare finne en måte å strekke ledningene inn i skapet sånn at jeg kan begynne å bruke den. ... Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 siden det funket dårlig å ha ledningene ut av døra, og døra teipa igjen.. så jeg tok fram stikksag, silikon, teip å mere boller og Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 brus... ei god og kald glasscola... den sammen me de 3 dager gamle bollene vra det godt... bollene hadde heldigvis lagt i frysern da, og da slo det meg ... Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Og spiste og sagde i vei, men så.... Lenke til kommentar
sh0rty Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 fant ut at jeg plutselig skulle sjekke volten i veggen.. så jeg dro fram multimeteret jeg engang hadde fått fra grunnkurs elektro.. [ Denne Melding var redigert av: sh0rty på 2002-03-07 16:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå