Fifaaam Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Fifaaam skrev (14 minutter siden): Noe som mangler her? (vet jeg må endre på tiden) Men er det noe mer jeg må gjøre for å få varsling på mail nå?:) Og skal tiden stå på "interval" og evt hvor mange sekund? Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 I run them all in Chrome: No errors, no problems. Interval is usually 30-60 seconds. Power requires extra delay (if you use my gist, the delay should already be set). Lenke til kommentar
JackShjt Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 On 2/21/2021 at 7:31 PM, Hshsh said: Spør Du må ha Chrome åpent. Lenke til kommentar
Fifaaam Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Don't have chrome as an option for some reason? Maybe something I'm missing? Lenke til kommentar
Fifaaam Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Fifaaam skrev (25 minutter siden): Don't have chrome as an option for some reason? Maybe something I'm missing? Got it 👍 Lenke til kommentar
Ullerlien Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Har Distill på macen. Følger 4-5 sider. Har varsling på e-post. Men når maccen går i dvalemodus så virker vel ikke «sjekken»? Tips på hvordan jeg skal få varsling på e-post på mobilen? Lenke til kommentar
Streetwear Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Er det slik at man får notifikasjoner fra Chrome når den er på lager igjen? Lenke til kommentar
Chalila Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 (endret) Ullerlien skrev (På 22.2.2021 den 23.50): Har Distill på macen. Følger 4-5 sider. Har varsling på e-post. Men når maccen går i dvalemodus så virker vel ikke «sjekken»? Tips på hvordan jeg skal få varsling på e-post på mobilen? Systemvalg > strømsparing > huk av «Forhindre at maskinen automatisk går i dvale når skjermen er av.» ETA: for varsling, klikk den lille pila til venstre for ikonet til hver nettside og legg til varsel under «add action.» Du må være logget inn for å kunne aktivere e-post varsel. Endret 24. februar 2021 av Chalila Lenke til kommentar
JackShjt Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Skal disse her oppdateres på et punkt? Ganske uoversiktlig når det ikke står hva disse egentlig viser. Er det når jeg satte de igang, eller når de sist gjennomførte sjekken? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Min og er slik, ikke oppdatert seg siden 19-22 feb... 2 Lenke til kommentar
JackShjt Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 3 minutes ago, ray001 said: Min og er slik, ikke oppdatert seg siden 19-22 feb... Ok, takk! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Kan man slå av den forbaska "ddrrtt" lyden når det skjer error? Har lyden fullt på laptopen for å kunne høre varsler, men den lyden har skremt vettet av meg 2 ganger nå. Vil ikke ha lydvarsel på error! Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Monitors update when there something on the page. No changes - no updates. @JackShjt Judging by the red color, your monitors are broken. Most likely, you run them in cloud. @Myst Settings (icon in the bottom left) -> Actions -> Error Actions. Turn off error notifications. Endret 25. februar 2021 av birukoff Lenke til kommentar
Chalila Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Jeg fikk forøvrig ingen varsel fra Distill om CDON i går fordi det sto "forhåndsbestill" og ikke "legg i handlekurven" på knappen, vet ikke om man kan stille den inn så den varsler om alle endringer og ikke bare om den endres til "legg i handlekurven?" Den registrerte endringen i historikken, fikk bare ingen varsel. Endret 26. februar 2021 av Chalila Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Gist updated: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6 CDON continues to add and remove product pages, so, I turned them off. The old monitor for Playstation 5 listing is removed. Instead, I added monitor for CDON's Playstation listing. 1 Lenke til kommentar
Kanelbollemannen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 On 2/26/2021 at 1:03 PM, birukoff said: Gist updated: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6 CDON continues to add and remove product pages, so, I turned them off. The old monitor for Playstation 5 listing is removed. Instead, I added monitor for CDON's Playstation listing. Can you add Platekompaniet.no to the list? Lenke til kommentar
Chalila Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Sitat Takk for svar. Jeg er skikkelig grønn på akkurat dette med distill. Må jeg ha PCen på, med Chrome oppe. eller er det nok at pcen bare står på med skjermsparer? @Kloppo flytter samtalen til denne tråden 🙂 Chrome må være oppe, men så lenge den fortsetter å oppdatere i bakgrunnen kan du fint skru av skjermen. Jeg hadde min satt til at skjermsparer starter etter 3 min, men at maskinen aldri automatisk går i dvale. 1 Lenke til kommentar
Setko Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Chalila skrev (2 minutter siden): @Kloppo flytter samtalen til denne tråden 🙂 Chrome må være oppe, men så lenge den fortsetter å oppdatere i bakgrunnen kan du fint skru av skjermen. Jeg hadde min satt til at skjermsparer starter etter 3 min, men at maskinen aldri automatisk går i dvale. Okey. Takk for hjelpen, får se nærmere på det i morgen. Virker ut som eneste alternativ for å ha mulighet til å skaffe seg konsollen om dagen 😓 Lenke til kommentar
Chalila Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Kloppo skrev (16 minutter siden): Okey. Takk for hjelpen, får se nærmere på det i morgen. Virker ut som eneste alternativ for å ha mulighet til å skaffe seg konsollen om dagen 😓 Np 🙂 Det er litt lettere å forså seg på når du først får det i gang og ser det i action. Men folk er veldig raske til å gi beskjed så fort det skjer noe i den andre tråden også! Det var sånn jeg fikk tak i sist dropp, Distill var ikke så mye til hjelp akkurat på den. Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Gist updated: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6 Fixed error in NetOnNet's PS5 Digital monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av birukoff,
5 reaksjoner
Gå til innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå