Myst Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Vet ikke med device, hos meg er det bare Mozilla Firefox (this device) som dukker opp. Kanskje det spørs hvordan man har Distill satt opp; cloudbasert, PC, mobil. SMS settes opp ved å trykke på svarte pilen for å få flere valg og velge Add action, dog kun for betalende kunder. Jeg har bare satt lydvarsling, Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Får oppdateringer hele tiden, men det gir jo ikke mening da for en får jo ikke oppdateringer på NÅR det er mulighet for å kjøpe / at varen er i butikken og kan legges i handlekorgen... Er det slik det skal være med denne distill greiene? Lenke til kommentar
Densto Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg har brukt distill i 4 dager nå, det står i log at jeg har fått 2 email og 1 sms med varsling. Men det har jeg ikke. Er det noen måte å teste at det faktisk funker den dagen de plutselig slipper ps5 i en av nettbutikkene jeg overvåker? Lenke til kommentar
Nadde Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Er det bare hos meg Distill går helt crazy på Digital versjonen på Power og Maxgaming? Eneste jeg synes er rart på Maxgaming er at på siden står det lagerstatus 0, men på kodingen som kommer opp på distill står det lagerstatus -3 🤔 Lenke til kommentar
Denis Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Hvilke nettsider anbefaler dere å følge med på ved bruk av Distill? Har lagt til Elkjøp, CDON, Power (som av og til får error?) og NetOnNet. Noen fler? Lenke til kommentar
Nadde Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Denis skrev (Akkurat nå): Hvilke nettsider anbefaler dere å følge med på ved bruk av Distill? Har lagt til Elkjøp, CDON, Power (som av og til får error?) og NetOnNet. Noen fler? Maxgaming. Har lagt merke til at det er mye error på power selv. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Power ga meg masse varsler hele tiden. Det hjalp å sette Distill til å bare sjekke statusboksen hvis jeg husker riktig. Står sikkert mer om dette i Distilltråden. Har dere sjekket der? Masse gjentatte spørsmål om Distill her nå.. Lenke til kommentar
Kanelbollemannen Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 2 minutes ago, Nadde said: Er det bare hos meg Distill går helt crazy på Digital versjonen på Power og Maxgaming? Eneste jeg synes er rart på Maxgaming er at på siden står det lagerstatus 0, men på kodingen som kommer opp på distill står det lagerstatus -3 🤔 3 minutes ago, Denis said: Hvilke nettsider anbefaler dere å følge med på ved bruk av Distill? Har lagt til Elkjøp, CDON, Power (som av og til får error?) og NetOnNet. Noen fler? Har ingen error fra Power eller MaxGaming Lenke til kommentar
Nadde Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Retroman skrev (Akkurat nå): Power ga meg masse varsler hele tiden. Det hjalp å sette Distill til å bare sjekke statusboksen hvis jeg husker riktig. Står sikkert mer om dette i Distilltråden. Har dere sjekket der? Masse gjentatte spørsmål om Distill her nå.. Visste ikke at det var en distilltråd engang jeg 😆 da skal jeg ta å finne den å lese litt 😃 tusen takk Lenke til kommentar
Kanelbollemannen Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Har noen kode med MaxGaming? Får opp til alle utenom de. Er dette riktig satt opp forresten? Lenke til kommentar
Denis Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Et spørsmål til angående Distill: vil den overvåke selvom macen min ikke er på eller må macen stå på til enhver tid? Lenke til kommentar
Sindre1996 Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Denis skrev (4 minutter siden): Et spørsmål til angående Distill: vil den overvåke selvom macen min ikke er på eller må macen stå på til enhver tid? Ikke helt sikker, men tror den må stå på Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Denis skrev (7 minutter siden): Et spørsmål til angående Distill: vil den overvåke selvom macen min ikke er på eller må macen stå på til enhver tid? Hvis du har den til å kjøre lokalt på Mac-en så må Mac være på. Hvis det kjører på server så trenger det ikke. Lenke til kommentar
Denis Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 mortyn skrev (2 minutter siden): Hvis du har den til å kjøre lokalt på Mac-en så må Mac være på. Hvis det kjører på server så trenger det ikke. Anbefales det å la den kjøre på server? Eller er det en betalt løsning på Distill? Lenke til kommentar
bakskj Skrevet 16. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2021 For maxgaming overvåker jeg jeg den grå knappen "overvåk dette produktet". Skal da få varsling når den endrer seg til "på lager". Oppsettet ditt ellers ser riktig ut det, har hvertfall tilsvarende listing hos meg som du har. Lenke til kommentar
bakskj Skrevet 16. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2021 1 hour ago, Densto said: Jeg har brukt distill i 4 dager nå, det står i log at jeg har fått 2 email og 1 sms med varsling. Men det har jeg ikke. Er det noen måte å teste at det faktisk funker den dagen de plutselig slipper ps5 i en av nettbutikkene jeg overvåker? Det fungerer veldig bra, noen falske varsler underveis vil det alltid være. Anbefaler den ferdige listen som er lagt ut i tråden tidligere. Og om man ønsker å sette opp egne varslinger så er det som regel bare selve "knappen" som er grå på de fleste sider man trenger å overvåke. Ett tips er også å overvåke oversikten over konsoller hos den enkelte ettersom ikke alle har produktsidene til PS5 oppe, den kommer først når konsollen blir tilgjengelig, men da må man også regne med noen falske varslinger underveis når PS4 f.eks endres på. Eksempel på ett par slike sider: https://platekompaniet.no/spill/konsoll/?filter.Facets[brand]=Sony https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/underholdning/konsoll/?facets={"itemconsoletype"%3A["Playstation"]} Lenke til kommentar
bakskj Skrevet 16. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2021 19 minutes ago, Denis said: Anbefales det å la den kjøre på server? Eller er det en betalt løsning på Distill? Jeg har bare erfaring med å kjøre på egen maskin. Jobber uansett foran PC hele dagen, så "heldig" sånn sett. Har hørt noen si at servervarianten er sperret av enkelte sider, ettersom det da blir mye trafikk fra distill sine servere når de sjekker butikkene hele tiden. Usikker på om der er riktig. Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Changes to gist: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6 * Added MaxGaming. 3 Lenke til kommentar
Kanelbollemannen Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 4 minutes ago, birukoff said: Changes to gist: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6 * Added MaxGaming. 👍 Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Denis skrev (2 timer siden): Anbefales det å la den kjøre på server? Eller er det en betalt løsning på Distill? Problemet med server er at intervallene mellom sjekk er for store så bør nok kjøre lokalt om det skal ha virkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av birukoff,
5 reaksjoner
Gå til innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå