birukoff Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 22 hours ago, Omnia vincit amor said: monitor Komplett for RTX 3080s I have made changes to the monitor for Komplett's 3080s: https://gist.github.com/birukoff/b9939dee045379b033b3fdc8901122ec The previous version was broken (too many false positives). Now alerts should be more reliable. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg satt opp distill selv forrige lørdag. Fikk meg ps5 på torsdag så dette virker. Hadde refresh timer på 3min og fikk sms når NetOnNet slapp. Veldig enkelt å sette opp selv. Ikke velg "monitor full page" da man blir spammet ned med varsling fra Elkjøp / power. Jeg valgte også å kjøpe abonnement i en mnd til 12$ da man kan få sms varsling istedet for lokal varsling / e-post. Hvis man ønsker å sette dette opp mot alle norske sider som selger ps5 så må man være kreativ da det er litt opp og ned hva som virker. Hvis man får n/a i refresh feltet eller rød tekst så virker ikke det man har satt opp. Lenke til kommentar
ehspen Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Noen som har satt opp push-varsling på app via lokalt-kjørende Distill på maskin? Når jeg åpner appen så får jeg beskjed om å kjøpe abonnement for å få ubegrenset med push-varsler, men får man noen gratis? Endret 31. januar 2021 av ehspen Lenke til kommentar
Molllis Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Det funker ikke å putte power på Distill. Er det en måte å fikse på? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Er det noen negative sider ved å la Distill sjekke hver 5 sekund ellr 10 sekund? Hyppigere eller ikke? Er det noe minimum for at verktøyet skal fungere optimalt når det kjøres lokalt? 1 Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 A store will probably ban your IP. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 2 hours ago, Molllis said: Det funker ikke å putte power på Distill. Er det en måte å fikse på? Velg bare den øverste hvite firkaten med PS5 info i. Jeg fikk feilmelding når jeg monitorerte lagerstatus og "ikke på lager" knappen. 1 Lenke til kommentar
Molllis Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 MiRaCL skrev (2 timer siden): Velg bare den øverste hvite firkaten med PS5 info i. Jeg fikk feilmelding når jeg monitorerte lagerstatus og "ikke på lager" knappen. Takk, det funket på digital edition, men ikke på u digital. Er det forresten noen nettbutikker som har fått på lager Idag? Lenke til kommentar
Christianms Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 4 hours ago, birukoff said: A store will probably ban your IP. Monitoreringen setter seg til OFF av seg selv etter at den har utfører en check, hvordan endrer jeg det? Det kommer også en feilmelding på Power. Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) You have set monitors to run in the cloud instead of your own computer. It seems they have a limit on the number of concurrent monitors. Change to your browser. The error says "proxy connection". It seems Power blocked Distill's IPs. Again, change to your own browser. Endret 1. februar 2021 av birukoff Lenke til kommentar
Christianms Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 7 minutes ago, birukoff said: You have set monitors to run in the cloud instead of your own computer. It seems they have a limit on the number of concurrent monitors. Change to your browser. The error says "proxy connection". It seems Power blocked Distill's IPs. Again, from from your own browser. Ok, thanks for the assistance. Changed from cloud to browser. Will that also fix the Power IP issue or do I need to do something else? Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 I think it should. I do not have any issues with Power monitors running from my browser. Lenke til kommentar
Christianms Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) 👍 Endret 1. februar 2021 av Christianms Lenke til kommentar
Christianms Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 46 minutes ago, birukoff said: I think it should. I do not have any issues with Power monitors running from my browser. Its working now after I switched it to browser. FYI, looks like the Coop Obs monitor is set for Playstation 4 Pro. Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 12 minutes ago, Christianms said: Coop Obs monitor is set for Playstation 4 Pro No. it isn't. It monitors a console listing page (which currently includes only PS4 Pro) and will trigger when PS5 appears there. I have not found a product page for PS5 yet. Lenke til kommentar
Christianms Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 11 minutes ago, birukoff said: No. it isn't. It monitors a console listing page (which currently includes only PS4 Pro) and will trigger when PS5 appears there. I have not found a product page for PS5 yet. Ah, ok. Thanks for the clarification. Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 I have fixed empty selection in Proshop monitors: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6 But the issue is, now Proshop now uses "discontinued" designs for PS5 product pages, they are gone from search results. I am not sure if it makes sense to monitor these pages now. When new PS5s are in stock, they might appear on different pages. Lenke til kommentar
bakskj Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 For proshop I monitor this page where I would expect the PS5 to list when available: https://www.proshop.no/Spillkonsoll?pre=0&b=sony Lenke til kommentar
birukoff Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Ok, I have added a monitor for Proshop's console listing page to the gist above. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av birukoff,
5 reaksjoner
Gå til innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå