Gå til innhold

Mer GTA-bråk

Anbefalte innlegg

itavisen

Jeg tror aldri jeg har lest så mye om et spill i generelle nyheter som GTA serien. Nå er det haitierne i Florida som vil trekke spillet til domstolen. Ufortjent? Eller synes dere de har grunn til å være sure?

Selv forstår jeg dem godt. Men synes det blir litt vanskelig hvis vi skal la alle klage inn spilleprodusenter for retten bare pga noen dialoglinjer. Og hvor mye rasehat disse dialoglinjene lager kan jo diskuteres.

Er det vanskelig å lage et kickass spill som GTA uten å tråkke noe på føttene? Eller er det akkurat dette vi er på utkikk etter når vi kjøper spill? Jeg synes i hvert fall at GTA serien er den beste spill serien som finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud.......det er så tragisk.... garantert en eller annen advokat fjott som vil tjene penger ala han advokaten til bokhandleren og til mulla krekar.. Hadde vi blitt sinte hvis de hadde sagt kill the Norwegians? Nei. Dette er så ************ latterlig.

Lenke til kommentar
Folk som begår kriminelle handlinger etter å ha spilt det, har seriøse problemer ellers også. 

vi kan ikke holde slike folk i sjakk på denne måten uansett.

det blir helt feil, alt blir helt feil.

(btw, nesten alt er helt feil, mener da jeg)

om en person hadde prøvd å øvet blind vold på meg, og jeg hadde klart å lagt ham/henne i bakken, så hadde det meg gitt blitt blodig.

ja, det er kanskje slik at hva jeg har opplevd, og lært er hva som gir meg mulighetene til å utføre slike handlinger, men det ville vært valgene der og da jeg tok som var bak handlingen.

skal vi å holde folk tilbake fra virkeligheten og dens muligheter?

at jeg hadde fått straff for hva jeg ville gjort mot en slik person synes jeg også blir feil, og det mener jeg jeg har full rett til å mene.

om det så var spill meg bare jækelskap/dritt, slik som manhunt høres ut til å være, burde andre menneskers uttrykk sensureres vekk?

nei, da må dere hoppe på nærmeste lass til nord-korea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...