RandiA Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Noen som vet? Jeg skal slette konto broadpark for det kommer inn hundredevis av SPAM i døgnet, går i web-mail og merker som SPAM og sletter, men det hjelper ikke. Men problemet er at jeg en gang la mail-arkivet mitt under det kontonavnet, tusenvis av mailer jeg ville ta vare på, om slektsgransking og foto og mye annet. (Fra år 2003 til 2020, årsmapper i innbokser og sendte) Prøvde å flytte Arkivet under gmail adressen min, men det var et tregt forsøk - dessuten ble arkivet med alle de mailene synlig på iPhone mailen da, og det ønsker jeg ikke. Snakket med Nextgentel (hvor jeg har fått lov til å holde på den broadpark adressen fordi den var brukt som innlogging flere steder etc) - de sa at det var vanskelig å bli kvitt all SPAM, men om jeg slettet kontoen i Thunderbird, kunne jeg gå inn i web-mail for å sjekke av og til. (Nesten ingen viktige mail kommer dit mer). Men det jeg er redd for er: om jeg sletter broadpark-kontoen, vil da mappene som ligger under den adressen også forsvinne da. Legger ved et bilde som viser arkivet under konto-navnet. Endret 6. februar 2021 av RandiA ortografisk feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå