Gjest bfd03...7a4 Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg er reiser, men pandemien har ødelagt mye. Mye! Jeg synes Norge er kaldt og kjedelig. Søketjeneste og fikk nesten en jobb. Var mellom meg og en annen, men det endte med den andre da denne var mer stabil for fremtiden. Jaja.. jeg er på nav for første gang i livet. Mest sannsynlig tjener jeg mer på det enn å ta en jobb i utlandet som sånn kundeservice, men jeg tenker at opplevelser og erfaringer teller mer enn penger. Og det er dyrt å leve i Norge, så til gjengjeld er vel leie og mat billigere der. Hva ville dere valgt av Athen og Lisboa, eller Paris? Anonymous poster hash: bfd03...7a4 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 "opplevelser og erfaringer teller mer enn penger" true true, og man møter alle type mennesker når man reiser rundt omkring i verden. ellers ville jeg ikke ha reist til noen av de stedene som du nevnte i denne pandemi perioden. men hvis jeg mø velge ett av de 3 stedene så ville jeg valgt athen mest for historiske opplevelser. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå