Spillredaksjonen Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Måneden byr blant annet på Control til PlayStation og Gears 5 på Xbox. Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i februar Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Kanskje den sterkeste måneden jeg har sett så langt på begge tjenestene. Uten å ha prøvd Destruction All-Stars så har jeg troen. Virker som en blanding av Rocket League og Fortnite, og om det kommer i nærheten av bare en av de to, så må det jo være en vinner. Concrete Genie og Control er også fantastiske spill begge to, og jeg digger at jeg slipper å betale for Ultimate Edition for å spille PS5-versjonen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Enig med Gringorilla her. En god måned. Begynte på historieutvidelsen til Gears 5 i går, og den er faktisk ganske så bra. Ser på trofene som popper at det ikke er så mange som har spilt den. Synd, for det det kan jo påvirke sjansen for at utviklerne lager flere slike historieutvidelser. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Som ein som spela på nett, og må ha PS Plus likevel, begynner biblioteket mitt å sjå temmelig bra ut. Game Pass og PS Now er avleggs. Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Topp måned for både LIVE og PSN.....Gears5 og Resident Evil har jeg allerede men blir uber cool å teste Control. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Samme her 😊 Har 470 ÷ ps4 spill og rundt 8 ps5 spill 🙂 Så har sagt opp både game pass og ps now. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Hi meg heller gratis online multiplayer en disse drit spilla hver måned... Nå har jeg vært trofast xbox siden 360 æraen og da ga det mening å betale for online for vi fikk verdensledende partychat for pengene... I dag derimot betaler jeg faen for ingen ting... Gratis 3. parts partychat tjenester står i kø for å få innpass, men de slipper ikke inn for da mister Microsoft et av argumentene til å kreve oss månedspris for online. Monopol og missbruk av markedsposisjon kalles det! Vet dere forresten at dere kan bruke xbox partychat GRATIS på telefon og pc? MEN IKKE PÅ XBOX?! Flytter til pc hvis ikke dette endrer seg... Jævla møkkakonsoller 😵 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Ser ut som det kan bli artig. Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Gamepass er avleggs? Forklar den er du snill... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) LoveAss skrev (19 timer siden): Hi meg heller gratis online multiplayer en disse drit spilla hver måned... Nå har jeg vært trofast xbox siden 360 æraen og da ga det mening å betale for online for vi fikk verdensledende partychat for pengene... I dag derimot betaler jeg faen for ingen ting... Gratis 3. parts partychat tjenester står i kø for å få innpass, men de slipper ikke inn for da mister Microsoft et av argumentene til å kreve oss månedspris for online. Monopol og missbruk av markedsposisjon kalles det! Vet dere forresten at dere kan bruke xbox partychat GRATIS på telefon og pc? MEN IKKE PÅ XBOX?! Flytter til pc hvis ikke dette endrer seg... Jævla møkkakonsoller 😵 Du er for frekk " i språget" til å få noe gratis gutt Endret 29. januar 2021 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå