Prusk Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Tror vi kan fastslå at det pågår en short squeeze i GME. Kursen har tatt 10x uten noe innad som skulle drive kursen opp de siste 14 dagene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Se på chartet nå, volumet tørker fullstendig inn. Samtidig tikker prisen sakte oppover. Dette er make-or-break. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 MagnusRB skrev (3 timer siden): GME ble for 1-1.5 år siden sett på som en oversolgt aksje med kraftig short, av noen på r/wsb og noen utvalgte investorer. Blant annet oljefondet og Michal Burry. De kjøpte seg inn og holdt. GME hadde en del positive oppsider. Utover 2020 ble disse oppsidene rundt GME tydeligere og tydeligere, flere kjøpte seg inn. Prisen steg. Så mot slutten av året ble det klarer og klarere at legenden Michal Cohen skulle inn. Flere kjøpte seg inn. Prisen ligger rundt 15 dollar og dobler seg til 30 dollar når RC er bekreftet. Dette var før jul. Nå begynner for alvor folk å hoppe på lasset. Short squeeze nevnes oftere og oftere over juleferien. Nå etter nyttår har det bare eksplodert. r/wsb har vokst fra rundt 1.5 mill brukere før jul til nå sikkert nærmere 6 mill. Media har hengt seg på. Det er opprør nå Kort forklart. Takk Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Robinpoop senket kjøpsgrensen fra 5 til 2. Watch as this unfolds. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 kremt skrev (Akkurat nå): Robinpoop senket kjøpsgrensen fra 5 til 2. Watch as this unfolds. Så utrolig kvalmt, de er så i lomma på WS. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 kremt skrev (1 minutt siden): Robinpoop senket kjøpsgrensen fra 5 til 2. Watch as this unfolds. Risk management. I verste fall går Robinhood konk. 1 Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Kanskje det som førte til at AMC poppet? Opp til 16 nå. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Kryptodebunker skrev (Akkurat nå): Risk management. I verste fall går Robinhood konk. Du tror virkelig på det ? 😅 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 simen929 skrev (2 minutter siden): Kanskje det som førte til at AMC poppet? Opp til 16 nå. Kan ikke vi autister kjøpe en stonk tar vi en annen 😂 Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 For litt siden så jeg co-CEO i Gatsby på FOX Business. De har opplevd eksplosiv vekst i nye kunder etter at konkurrenten Robinhood tuklet. Store volumer som trades nå, spesielt i AMC og NAKD av de jeg følger. Blir spennende å følge denne stillingskrigen i neste uke. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Short interest ved trading start på 113 %. Myyyye calls utløper ITM 29/1 altså i dag. Forvent mer short ladder attacks, i dag har vært rolig, bekymringsverdig rolig egentlig. Jeg har sett fall fra 169 til 65, 2 dager senere fall fra 483 til 112 gjennom short ladder attacks. Jeg er ikke skremt av noe lenger, aller minst boomers og FUD-spredere, samt mainstream media og de som sprer disse nyhetene. Det som er utrolig er at over 90 % kjøper mainstream media sine løgner. Folk flest er bare så nusselig naive. 3 Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 2 minutes ago, kremt said: Short interest ved trading start på 113 %. Myyyye calls utløper ITM 29/1 altså i dag. Forvent mer short ladder attacks, i dag har vært rolig, bekymringsverdig rolig egentlig. Jeg har sett fall fra 169 til 65, 2 dager senere fall fra 483 til 112 gjennom short ladder attacks. Jeg er ikke skremt av noe lenger, aller minst boomers og FUD-spredere, samt mainstream media og de som sprer disse nyhetene. Det som er utrolig er at over 90 % kjøper mainstream media sine løgner. Folk flest er bare så nusselig naive. I klartekst, hva mener du vil skje / at vi bør gjøre? Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Kryptodebunker skrev (På 27.1.2021 den 22.06): https://www.investopedia.com/terms/m/maxpain.asp Max pain ligger på $75 Prisen vil bli presset ned dit. http://maximum-pain.com/options/GME kremt skrev (6 minutter siden): Short interest ved trading start på 113 %. Myyyye calls utløper ITM 29/1 altså i dag. Forvent mer short ladder attacks, i dag har vært rolig, bekymringsverdig rolig egentlig. Jeg har sett fall fra 169 til 65, 2 dager senere fall fra 483 til 112 gjennom short ladder attacks. Jeg er ikke skremt av noe lenger, aller minst boomers og FUD-spredere, samt mainstream media og de som sprer disse nyhetene. Det som er utrolig er at over 90 % kjøper mainstream media sine løgner. Folk flest er bare så nusselig naive. Blir bratt fall før stengetid 😂👍 Max Pain er nå $115 Endret 29. januar 2021 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 3 minutes ago, lysbryter said: I klartekst, hva mener du vil skje / at vi bør gjøre? Hva du gjør blir opp til deg. Gjør din egen DD og vurder opp mot din egen finansielle situasjon og hvor mye risk du vil ta. Men ikke tro ett sekund på hva mainstream media og suit-and-ties forteller deg. Dette er deres våpen, fear-mongering. The only thing you shall fear, is fear itself. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 1 minute ago, kremt said: Hva du gjør blir opp til deg. Gjør din egen DD og vurder opp mot din egen finansielle situasjon og hvor mye risk du vil ta. Men ikke tro ett sekund på hva mainstream media og suit-and-ties forteller deg. Dette er deres våpen, fear-mongering. The only thing you shall fear, is fear itself. Men du snakker i "koder". Hva mener du skjer/vil skje? 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Solgte 49 GS2C (GME på FRA børsen) med tap på 1500€. Kunne ha solgt i god plus tidligere i dag, men det ble som det ble. Var rett og slett med risk management/mitigation å gjøre. Beholder fortsatt mine 149 GME og lar de stå til vi lander på Pluto! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 14 minutes ago, lysbryter said: Men du snakker i "koder". Hva mener du skjer/vil skje? Dette er ikke noe "bli smart på 5 minutter" Dette er noe som kan ta årevis å forstå hvis du starter på scratch. Lenke til kommentar
Populært innlegg lysbryter Skrevet 29. januar 2021 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2021 Just now, kremt said: Dette er ikke noe "bli smart på 5 minutter" Dette er noe som kan ta årevis å forstå hvis du starter på scratch. Beklager at jeg trodde informasjonsutveksling og dialog var formålet her, da. Høres ut som diskusjon.no er litt for lavt nivå for deg. 11 1 Lenke til kommentar
Nianen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 kremt skrev (30 minutter siden): Short interest ved trading start på 113 %. Myyyye calls utløper ITM 29/1 altså i dag. Forvent mer short ladder attacks, i dag har vært rolig, bekymringsverdig rolig egentlig. Jeg har sett fall fra 169 til 65, 2 dager senere fall fra 483 til 112 gjennom short ladder attacks. Jeg er ikke skremt av noe lenger, aller minst boomers og FUD-spredere, samt mainstream media og de som sprer disse nyhetene. Det som er utrolig er at over 90 % kjøper mainstream media sine løgner. Folk flest er bare så nusselig naive. Utløper callsene ett visst klokkeslett eller er det bare i løpet av dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå