Fictivision Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Tvtilps4 skrev (1 time siden): Hola igjen! Burde jeg bruke ASK eller AF konto? Og jeg spør igjen, hvordan finner man ut prisen når man skal kjøpe? Den blir ikke automatisk som jeg ser noen har sagt den skal gjøre. Takker for svar, Det tar tid å åpne konto hos Nordnet, det kan ta opp i mot en uke da dem sender deg passord og brukernavn i posten. Tror du kom litt for denne toget. Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Alt det gikk omtrentlig umiddelbart for min del. Regner med at det som kanskje kan ta litt tid er overføring av penger slik at man kan handle, men det burde også gå i løpet av en bankvirkedag Lenke til kommentar
Tvtilps4 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Fictivision skrev (2 minutter siden): Det tar tid å åpne konto hos Nordnet, det kan ta opp i mot en uke da dem sender deg passord og brukernavn i posten. Tror du kom litt for denne toget. Fikk ordnet alt nå, takker alle for svar og hjelp! Lykke til alle sammen, ha en god helg<3 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Haha mange Noobs inne i GME Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 400$ i pre marked. Dette kommer til å bli en historisk dag. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 https://gizmodo.com/google-deletes-100-000-negative-reviews-of-robinhood-ap-1846156699 2 Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg har fulgt denne siden 15 dollar, ikke kjøpt enda. I dag tror jeg at jeg skal kjøpe litt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 MagnusRB skrev (6 minutter siden): Jeg har fulgt denne siden 15 dollar, ikke kjøpt enda. I dag tror jeg at jeg skal kjøpe litt. Risikabelt. Ikke bruk mer enn du er villig til å tape. Aksjen stupte i går når regulær handel åpnet kl1530 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 9 minutes ago, MagnusRB said: Jeg har fulgt denne siden 15 dollar, ikke kjøpt enda. I dag tror jeg at jeg skal kjøpe litt. Samme her, verdt å tape en tusenlapp eller to dersom hedge fund jævlene taper mer! 6 Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Pc Lynet skrev (6 minutter siden): Risikabelt. Ikke bruk mer enn du er villig til å tape. Aksjen stupte i går når regulær handel åpnet kl1530 Eneste grunnen til at den stupte i går var manipulasjon og stengt handel. Men ja, for all del. Nå er det bare symbolsk for meg. Skal kjøpe 1 aksje og la den stå 2 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Det har utviklet seg til å bli et kollektivt spleiselag for å senke de utspekulerte bankene. Tror det er mange som kjøper todelt nå. En grunn er for å evt. tjene en liten slant, men primært for å støtte et opprør mot Wall Street. Virker (og håper) det har vært en liten oppvåkning blant småinvestorer. Åpenbart at dette skaper store skjev når hele bransjen driver fortløpende brannslokking, som å stoppe handel, tvangsselge aksjer, slette reviews osv. Håper dette får konsekvenser høyt i systemet. Jeg har også gått inn av rent prinsipp. Heldige de som tjener på dette, men det er helt tilfeldig at det er GME, kunne egentlig vært en hvilken som helst aksje. Endret 29. januar 2021 av deleted 4 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 ser ut som melvin og wallstreet warriors gutta fikk en dypp for shortsene sine takket være white house sin inngrep som endret kursen Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 deleted skrev (3 minutter siden): Det har utviklet seg til å bli et kollektivt spleiselag for å senke de utspekulerte bankene. Tror det er mange som kjøper todelt nå. En grunn er for å evt. tjene en lien slant, men primært for å støtte et opprør mot Wall Street. Virker (og håper) det har vært en liten oppvåkning blant småinvestorer. Åpenbart at dette skaper store skjev når hele bransjen driver fortløpende brannslokking, som å stoppe handel, tvangsselge aksjer, slette reviews osv. Håper dette får konsekvenser høyt i systemet. Jeg har også gått inn av rent prinsipp. Heldige de som tjener på dette, men det er helt tilfeldig at det er GME, kunne egentlig vært en hvilken som helst aksje. Enig med deg, men mener du tar feil angående GME. GME var rigget for dette for over 1 år siden. Tror ikke du finner mange aksjer for 1 år siden som var så shortet og har hatt de store nyhetene denne hadde i fjor på slutten av året. Som igjen har rigget den klar for tidenes short squeeze, som igjen har gitt den all oppmerksomheten. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 hvis det blir for vanskelig kan melvin kan bare trykke opp, opp, ned,ned, høyre,venstre,høyre,venstre A, B, start og dermed få 99 credits i spillet. jeg mistenker hele markedet er rigged 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 ex-jordbærplukker skrev (25 minutter siden): hvis det blir for vanskelig kan melvin kan bare trykke opp, opp, ned,ned, høyre,venstre,høyre,venstre A, B, start og dermed få 99 credits i spillet. jeg mistenker hele markedet er rigged Ja det ble ihvertfall ikke store konsekvenser når Wall street kræsjet hele planetens økonomi i '08. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Folk er veldig klare for krig! 3 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Kan noen kort oppsummere hva som har skjedd med situasjonen rundt Gamestop aksjen? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Veldig kort, slik jeg oppfatter det: Etter at amerikanske plattformer i går begrenset/stanset vanlige folks mulighet til å kjøpe, stupte kursen (før den steg igjen). Det ga kraftige reaksjoner både fra næringsliv og ikke minst politisk hold. After-market og pre-market-kursene har - som i går - vært høye, og det spås nye slag når børsen åpner i dag kl. 15.30. Endret 29. januar 2021 av lysbryter 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 1 hour ago, ex-jordbærplukker said: ser ut som melvin og wallstreet warriors gutta fikk en dypp for shortsene sine takket være white house sin inngrep som endret kursen Det hvite hus har ikke gjort noe her. Den største effekten kom fra appen Robinhood som stengte for handel med denne aksjen i en periode. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå