PgUp Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Kryptodebunker skrev (3 minutter siden): I wish 😜 hadde kanskje klart å ta igjen tapet jeg har på shorte Tesla i 2020 da 😂 Kanskje ikke lurt å ta dine tips da 😛GME på 240 dollar igjen Edit: 270 nå. Til månen!! Endret 28. januar 2021 av PgUp 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg kjøpte meg inn i dag. Alt eller ingen ting! 5 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 1 minute ago, Kryptodebunker said: I wish 😜 hadde kanskje klart å ta igjen tapet jeg har på shorte Tesla i 2020 da 😂 Amerikanske bedrifter er ikke kjent for deres sympati for vanlige folk, så hva gjør deg så sikker på at målet deres er å redde idioter og ikke Hedge Fundene? 5 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Balls of steel! Hold gjennom hele dippen! TO THE MOOON! 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Og bremset... igjen 🤕 Helt utrolig. Jeg lurer på hva aksjen hadde gått til den neste timen om den hadde fått flyte fritt og uten restriksjoner på kjøp.. 6 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 PgUp skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke lurt å ta dine tips da 😛GME på 240 dollar igjen Kjøpte du på $483 i premarket ligger du fortsatt dårlig 😂 men nei jeg påstår ikke at jeg er noen ekspert men boble er det i Gamestop og de fleste amatører her og på Reddit vil tape pengene sine når den kollapser. Hedge fond tjener penger uansett. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Swoosh skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte meg inn i dag. Alt eller ingen ting! aomt skrev (2 minutter siden): Balls of steel! Hold gjennom hele dippen! TO THE MOOON! FELLOW RETARDS TO THE 🚀🌕 Endret 28. januar 2021 av DaniNichi 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 This is the way 4 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Camlon skrev (1 minutt siden): Amerikanske bedrifter er ikke kjent for deres sympati for vanlige folk, så hva gjør deg så sikker på at målet deres er å redde idioter og ikke Hedge Fundene? Omtrent alle nerds under 30 år vil gamble bort sparepengene sine. Deg er uheldig under koronakrisen der mange er arbeidsledige. Ingen bryr seg om ett Hedge fond eller to går konkurs. Det er vanlig. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Kryptodebunker skrev (2 minutter siden): Omtrent alle nerds under 30 år vil gamble bort sparepengene sine. Deg er uheldig under koronakrisen der mange er arbeidsledige. Ingen bryr seg om ett Hedge fond eller to går konkurs. Det er vanlig. Men hadde Tesla krasjet som mange spådde også deg, da er det greit at alle de her under 30år taper pengene sine ? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Swoosh skrev (2 minutter siden): This is the way Diamond Hands! 💎✋ 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Kryptodebunker skrev (5 minutter siden): Kjøpte du på $483 i premarket ligger du fortsatt dårlig 😂 men nei jeg påstår ikke at jeg er noen ekspert men boble er det i Gamestop og de fleste amatører her og på Reddit vil tape pengene sine når den kollapser. Hedge fond tjener penger uansett. Poenget er å ri denne til måneden først Svake papirhender selger nå. Vi skal til 1000 dollars. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Hyd skrev (3 minutter siden): *Bilde* Og Citadel "investerte" nesten 3 milliarder dollar i Melvin for bare et par dager siden, rett og slett fordi Melvin blødde penger så det sto etter. Citadel, Point72 to Invest $2.75 Billion Into Melvin Capital Management Og der er vi godt over 300$ allerede! Endret 28. januar 2021 av Vertical^ Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 1 minute ago, Kryptodebunker said: Omtrent alle nerds under 30 år vil gamble bort sparepengene sine. Deg er uheldig under koronakrisen der mange er arbeidsledige. Ingen bryr seg om ett Hedge fond eller to går konkurs. Det er vanlig. Det er motsatt. Ingen bryr seg om noen nerder som mister noen tusen dollar, men de bryr seg om hedge fundene fordi de investerer penger for pensjonsfondene i USA. 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Fy fan gutta, nå prøver de seg igjen... 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Camlon skrev (Akkurat nå): Det er motsatt. Ingen bryr seg om noen nerder som mister noen tusen dollar, men de bryr seg om hedge fundene fordi de investerer penger for pensjonsfondene i USA. Han vil ikke høre sannheten, det forkludrer verdensbildet han har. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Latterlig mye stopp i GME i dag. Nå er handelen stoppet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå