Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Ikke vær pingler med selge og ta profitt ennå. Ha litt guts når man endelig kan stikke en kjepp opp et hvis sted til alle de på WS. Endret 28. januar 2021 av DaniNichi Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Tok akkurat ganske bra gevinst på aksjen NAKD nå. Venter nå på en (forhåpentligvis) litt bedre inngang i løpet av dagen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Noe stort er på gang nå. Robin tar ikke kjøpsordre lenger, kun mulig å selge. Tror det er like før en big player går ned. "free trading for everyone" robin fucking bullshit Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Vertical^ skrev (9 minutter siden): Tok akkurat ganske bra gevinst på aksjen NAKD nå. Venter nå på en (forhåpentligvis) litt bedre inngang i løpet av dagen. Riktig play. Man kan finne utallige aksjer ta profitt på og la en pos stå i GME burde ikke være så vanskelig for folk. Selv over 40% i profitt på GME tenker ikke engang ta profitt. Tok heavy pos på shorte Kahot denne uka og har solid profitt der nå. Endret 28. januar 2021 av DaniNichi Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Selg før det er for sent! Vi ender fredag under $200 Endret 28. januar 2021 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Kryptodebunker skrev (4 minutter siden): Selg før det er for sent! Vi ender fredag under $200 🐻 Etoro holdt åpent for GME de andre platformene har stengt ned for kjøp, nå har etoro også stengt ned trading. kvalmt.. Endret 28. januar 2021 av DaniNichi Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Rigged af herfra og til månen, gata skjelver Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Robin har gått fra 4.5 til 1.1 på play store på bare en halvtime, dette er mer enn fishy Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) kremt skrev (6 minutter siden): Rigged af herfra og til månen, gata skjelver Jupp og WSB på reddit er åpent igjen🚀🌕 Alle kunne åpne sell på GME på robinhood men ikke buy orders, fy faen så åpenlyst.. Aldri likt finans eliten og liker de langt mindre nå, håper dette åpner the flood gates of hell mot dem. Endret 28. januar 2021 av DaniNichi Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Kryptodebunker skrev (27 minutter siden): Selg før det er for sent! Vi ender fredag under $200 Nå må du slutte med spådommene dine. I går var det 50 dollar🤣 Er jo bare å kaste seg på short Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 KriZZ skrev (4 minutter siden): Nå må du slutte med spådommene dine. I går var det 50 dollar🤣 Er jo bare å kaste seg på short Be my guest og short GME. Å shorte midt i ein squeeze er galskap. Du KAN vinne på det med god timing, men det er jo god sjansen at aksjen går opp mot 800-1500. DA sliter du 1 Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Ekstremt skummelt å shorte den før helgen. I morgen er det rigga for eksplosjon, men spørs om ikke de klarer å bremse det nå med å stoppe handel overalt. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 aomt skrev (1 minutt siden): Be my guest og short GME. Å shorte midt i ein squeeze er galskap. Du KAN vinne på det med god timing, men det er jo god sjansen at aksjen går opp mot 800-1500. DA sliter du Jeg shorter jo ikke? Les igjen 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 KriZZ skrev (7 minutter siden): Nå må du slutte med spådommene dine. I går var det 50 dollar🤣 Er jo bare å kaste seg på short Never hadde det vært mulig for meg å kjøpe ett 1x bear derivat ville jeg gjort det. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Kryptodebunker skrev (1 minutt siden): Never hadde det vært mulig for meg å kjøpe ett 1x bear derivat ville jeg gjort det. Da er du ikke sikker på under 200 med andre ord Kan fort gå over 1000 dette Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Denne tråden har blitt til Stocktwits. Amatører hele gjengen. Den grådige er fattig, selv om han eide hele verden. Den fattige mangler mye, den grådige alt. 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Kris85 skrev (3 minutter siden): Denne tråden har blitt til Stocktwits. Amatører hele gjengen. Den grådige er fattig, selv om han eide hele verden. Den fattige mangler mye, den grådige alt. Men du er en pro? 🤣🤣 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 sungun skrev (Akkurat nå): Men du er en pro? 🤣🤣 Nei. Jeg er en realist som kjenner mine egne begrensninger. Inkompetanse og naivitet er lett å kjenne igjen. Man trenger ikke være pro for å gjøre det. Man trenger ikke så veldig inngående kunnskaper for å forstå at GME er en hype som snart sprekker. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Uff, rødt på alle reddit aksjene. Kjøpte meg ut med stop loss. La bare inn 6k fordelt på de aksjene, tok heller tapet fremfor å selge med par hundrelapper gevinst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå