koots Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Er jo ikke voldsomme summer det er snakk om, men 5-sifret. Penger jeg fint har råd til å tape også, men er jo alltid litt FOMO. Solgte AMC da den gikk i 0 omtrent på rundt 14 dollar 😝 Lenke til kommentar
icetwice Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Sitter enda på 2 aksjer @ 105 dollar og de skal jeg holde helt til mars eller ned i bakken. 1 Lenke til kommentar
icetwice Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Mellomlanding før vi går til Alpha Centauri. 🧐 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Det er visst i AMC det skjer for tiden. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg flyttet gamblingpengene mine til TD Ameritrade så jeg solgte mine fem aksjer med rundt 100% fortjeneste dagen før den tok denne siste flyveturen. 😁 Nå er jeg all in i opsjoner på $TAP og $PLYA så Gamestop får seile videre uten meg. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai https://www.nrk.no/norge/gamestop-aksjen-skyter-i-vaeret-1.16883250 Lenke til kommentar
pappabruN Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Porteføljen min er grønn for første gang på 3 år 😂 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai pappabruN skrev (2 timer siden): Porteføljen min er grønn for første gang på 3 år 😂 Hvor mye opp? Lenke til kommentar
pappabruN Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Hadde dessverre en veldig høy average, og ikke ALT for mange aksjer. Men var oppe på 50 000 pluss i løpet av gårsdagen Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni (endret) Sitat Kraftig Gamestop-hopp på børsen PUBLISERT KLOKKEN15:37 IUSAS ØKONOMI Gamestop-aksjen skyter i været på ukens første handelsdag. Ved børsens åpning stiger aksjen over 60 prosent. Mange peker på at Roaring Kitty la ut et skjermbilde på Reddit i helgen, som tilsynelatende skal vise porteføljen hans som består av mange Gamestop-aksjer. Roaring Kitty var med og skapte støy rundt Gamestop-aksjen i 2021, og aksjekursen steg kraftig. I mai postet han sitt første innlegg på X på nesten tre år, og det førte til at aksjen bykset kraftig igjen. https://www.nrk.no/ostfold/okonom-advarer-mot-a-investere-i-gamestop-aksjen-1.16890551 (Sitatet er frå i dag, artikkelen er frå 23. mai). Endret 3. juni av torbjornen Klargjering. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni torbjornen skrev (29 minutter siden): https://www.nrk.no/ostfold/okonom-advarer-mot-a-investere-i-gamestop-aksjen-1.16890551 "Investere" er vel et sterkt ord. Mer snakk om å trade, eller kanskje bare kalle det gamble. Den artikkelen der er jo halvannen uke gammel, men det ser ut som GME driver og skyter opp igjen i dag. Hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni (endret) Markiii skrev (18 timer siden): "Investere" er vel et sterkt ord. Mer snakk om å trade, eller kanskje bare kalle det gamble. Den artikkelen der er jo halvannen uke gammel, men det ser ut som GME driver og skyter opp igjen i dag. Hva skjer? Les utdraget torbjornen posta. Denne ‘Roaring Kitty’ la ut noko på X. Mange kjøper GME fordi dei har håp om å selge med vinst, og det er ei investering. Endret 4. juni av Zeph Feil 1 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Roaring Kitty skal ha kjøpt gme aksjer for 180 mill dollar. Å kjøpe gme aksjen er å håpe at en større idiot kjøper deg ut på høyere pris 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni ltdata skrev (1 time siden): Å kjøpe gme aksjen er å håpe at en større idiot kjøper deg ut på høyere pris Jepp. Samme med crypto, NFTs. Null verdi foruten om pump and dumps. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Stod en sak på Reddit om at aksjen kun kunne selges nå, ikke kjøpes. Litt merkelig siden det vel alltid må være en kjøper for å utføre et salg ? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Comma Chameleon skrev (29 minutter siden): Jepp. Samme med crypto, NFTs. Null verdi foruten om pump and dumps. Vel Bitcoin kan potensielt ha en iboende verdi i sitt bruksområde mener jeg. Mesteparten av alt annet i segmentet har ikke verdi Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni vidor skrev (17 minutter siden): Stod en sak på Reddit om at aksjen kun kunne selges nå, ikke kjøpes. Litt merkelig siden det vel alltid må være en kjøper for å utføre et salg ? Ja det høres merkelig ut. Er det noen som prøver å sette en stopper for at retail skal konspirere med å sende gme til månen? Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni ltdata skrev (2 timer siden): Roaring Kitty skal ha kjøpt gme aksjer for 180 mill dollar. Å kjøpe gme aksjen er å håpe at en større idiot kjøper deg ut på høyere pris Tror han har tradet med opsjoner. Han har kjøpt seg kraftig opp med call-opsjoner før han begynte å legge ut ting på Twitter, og aksjen gikk rett i taket. Så har han solgt opsjonene med eventyrlig gevinst. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni 8 minutes ago, ltdata said: Ja det høres merkelig ut. Er det noen som prøver å sette en stopper for at retail skal konspirere med å sende gme til månen? Det er jo proffe Hedgefond som har hatt denne aksjen i sine spekulasjoner, og de har vel gjort sitt for å påvirke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå