Gå til innhold

Behandlingstid for solcellepanel: Fra én dag til fire måneder [Ekstra]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det ser mye bedre ut med sorte glassflater kant i kant som en veggmosaikk av avslåtte TVer, enn solbleike grå takstein som tydeligvis har vært sort en gang i tida. Bølgeformen har jeg heller ikke så voldsomt til overs for. Den er der av praktiske grunner og ikke fordi det er så veldig pent. Panelene er mer minimalistiske og rene i uttrykket.

Men tilbake til saken i artikkelen: Byråkretiske bremseklosser bør definitivt gjøres noe med. Effektivitet og korte behandlingstider burde være et selvfølgelig mål som alle etterstreber.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (På 27.1.2021 den 19.38):

Jeg synes det ser mye bedre ut med sorte glassflater kant i kant som en veggmosaikk av avslåtte TVer, enn solbleike grå takstein som tydeligvis har vært sort en gang i tida. Bølgeformen har jeg heller ikke så voldsomt til overs for. Den er der av praktiske grunner og ikke fordi det er så veldig pent. Panelene er mer minimalistiske og rene i uttrykket.

Men tilbake til saken i artikkelen: Byråkretiske bremseklosser bør definitivt gjøres noe med. Effektivitet og korte behandlingstider burde være et selvfølgelig mål som alle etterstreber.

Hadde de som monterer slike plater klart å tilpasse nøyaktig til det eksisterende hadde det ikke blitt fullt så jævlig.
Jeg skjønner godt kommunene som av estetiske grunner ikke tillater folk å monterer dette på takene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...