Ellen Viseth Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Behandlingstid for solcellepanel: Fra én dag til fire måneder [Ekstra] Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Se, et Minecraft hus! ... Disse ettermonterte solcellepanelene på bolighus ser så perverst jævlige ut at de burde forbys! 😖 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Jeg synes det ser mye bedre ut med sorte glassflater kant i kant som en veggmosaikk av avslåtte TVer, enn solbleike grå takstein som tydeligvis har vært sort en gang i tida. Bølgeformen har jeg heller ikke så voldsomt til overs for. Den er der av praktiske grunner og ikke fordi det er så veldig pent. Panelene er mer minimalistiske og rene i uttrykket. Men tilbake til saken i artikkelen: Byråkretiske bremseklosser bør definitivt gjøres noe med. Effektivitet og korte behandlingstider burde være et selvfølgelig mål som alle etterstreber. 3 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Simen1 skrev (12 timer siden): Byråkretiske bremseklosser bør definitivt gjøres noe med. Effektivitet og korte behandlingstider burde være et selvfølgelig mål som alle etterstreber. De har gjemmekontor nå. Det er nok mye mer avslappende... Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Simen1 skrev (På 27.1.2021 den 19.38): Jeg synes det ser mye bedre ut med sorte glassflater kant i kant som en veggmosaikk av avslåtte TVer, enn solbleike grå takstein som tydeligvis har vært sort en gang i tida. Bølgeformen har jeg heller ikke så voldsomt til overs for. Den er der av praktiske grunner og ikke fordi det er så veldig pent. Panelene er mer minimalistiske og rene i uttrykket. Men tilbake til saken i artikkelen: Byråkretiske bremseklosser bør definitivt gjøres noe med. Effektivitet og korte behandlingstider burde være et selvfølgelig mål som alle etterstreber. Hadde de som monterer slike plater klart å tilpasse nøyaktig til det eksisterende hadde det ikke blitt fullt så jævlig. Jeg skjønner godt kommunene som av estetiske grunner ikke tillater folk å monterer dette på takene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå