Arodem Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Forbrukerrådet krever at Nintendo reparerer feilen gratis og endrer produksjonen. Nintendo klages inn til EU-kommisjonen for feil med Switch-kontrollere Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Stor fan av Nintendo, men kanskje på tide at de får smake sin egen medisin, få selskaper har så aggressivt saksøkt folk i hytt og pine for alle mulige ting. (PS: Ikke helt sant, kun et meme, men ikke langt unna) 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Jeg kontaktet Nintendo/Bergsala og de fortalte meg at jeg måtte betale for reparasjonen. Siden min Switch var en gave, har jeg ikke kvittering eller kjøpsbevis... Ikke bare det, men jeg måtte sende inn hele konsollen og dokken for reparasjonen av joycon-drift. Kort fortalt har jeg ikke sendt den inn. Endret 28. januar 2021 av Efreeti Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Det har da aldri vært en sak om de reparerer det gratis eller ikke. De har alltid fikset det gratis! Lenke til kommentar
Printinzel Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Sendte inn min blå Joycon like før jul via Power. Fikk en ny fra Bergsala tilbake like over jul. Gratis. Hadde både kvittering for kjøp og forsikring, da. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 On 1/28/2021 at 9:25 AM, Jallarotta said: Det har da aldri vært en sak om de reparerer det gratis eller ikke. De har alltid fikset det gratis! Fortell det til personen jeg kontaktet hos Bergsala Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Efreeti skrev (22 timer siden): Fortell det til personen jeg kontaktet hos Bergsala Det er nok bare en selger som ikke vet hva slags rettigheter du har. Nintendo har tilbudt gratis fiks av joycon helt siden problemet ble kjent.. Riktignok ikke en bra nok løsning etter min mening, men gratis er det iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå