pbx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei, Har et Sapphire Radeon 9600XT 256 MB minne kort. Når jeg spiller spill som battlefield, counter-strike, call of duty og lignende, oppstår det et merkelig problem etter en liten stund. Skjermbildet fryser, lyden og alt annet fortsetter. Hva skyldes dette? Det var verre da jeg hadde AGP fast -write på, har prøvd med det både av og på. Har også prøvd diverse drivere, omega, catalyst osv, pluss en formatering. Har sjekket at vifta går ,og kortet er ikke varmt. What to do? Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har hatt et lignende problem som jeg ikke har funnet helt ut av ennå. Men i Windows kan du prøve og flytte agp8x ned til agp4x. Dette fungerer for meg hvertfall, vet ikke hvor mye ytelse man mister ved og gjøre dette? Lenke til kommentar
loring Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei ! Har samme problemet, og her er entil: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1585274 <-- har skrevet om mine løsninger her... som ikke har funket :o| Vi må finne ut av dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå