Gå til innhold

BF 1942 (2)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
man dør jo ikke av et skudd i lilletåa?

regner med du forstår hva jeg mener..

og for eksempel et skudd i låret.. det er kansje ikke nok til å drepe, men nokk til å paralysere.. så de burde ha gjort som på cs med awp, du dreper uansett, med mindre du treffer en lemb mindre en lårene

Endret av PandaMartin
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BF1492's største problem er bugs og DICE - som lager flere bugs enn de fixer med hver patch. Bare se på text-lag bug'n som kom med den første patchen - den har de ikke klart å fjerne enda. :wallbash:

Når det er sagt så er jeg jo enig med mye av det som sies her, men jeg tror ikke jeg ville gått så langt som å fjerne klasser... de burde heller modifiseres endel.. alá puls på sniper etc.

Noe av det jeg kunne tenke meg å se:

- Punkbuster

- En måte som hindrer spillere å hoppe i fra team til team hele tiden.

- Mere vegitasjon

- at objekter/personer "blendes" mere inn i omgivelsene på avstand.. I BF kan du jo f.eks se en sniper på mils avstand med blotte øye.. :thumbdown:

- at alle klasser/spillere på teamet kan se "kikkert-bilde"

- at folk blir flinkere til å spotte!

- Hus og vegetasjon som kan sprenges i filler..

- Mere gjevne brett

- færre idioter som camper etter fly og annet tull

- at nose-cam bortfaller

- bedre/lettere vote system for å kicke idioter.

- en form for anti teamkill auto-kick.

Har jo også konstantert at det nesten ikke er en eneste person som spiller SW eller RtR så om mulig ville jeg gjerne få igjen de penga! :green:

Kan jo tilslutt legge til at mine favoritt klasser er medic eller AT. Ingenting er så kewlt som å ambush'e en tanks ved å plante en rakett i baken på'n så'nn flyr til himmels! (Hvem sa tanks ikke var sårbare i baken?)

Endret av Ed_Solheim
Skrevet
En mulig løsning ja, men de fleste troppene hadde minst en sniper uansett hvor de var hen. Kvotering på enkelte brett er vel kanskje en mer realistisk løsning (som foreslått av brekkmiddel). Eller noe som hver 20. mann er en sniper.

Faktisk så hadde hvert kompani en gruppe med snipere (I alle fall i Wehrmacht) som regel 5-10 stykker.

I africa-korpset var det spesielt gode snipere som ble satt opp i grupper. Og da ofte i fjellterreng eller i byer.

Ellers så må jeg si at Sniper er et must for BF1942, men at jeg selv har en soft-spot for Enginer..hehe

PS:

Noen som hoster egne servere...?

Send meg i så fall en email:

[email protected]

Skrevet

Tanks ryker på en landmine ja. Ellers så er engineer definitivt den beste class'en. Japan engineeren har spesielt blitt god, etter at den fikk semi-auto rifle :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...