DeeMon Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja, jeg vet det er en dårlig side, men jeg er helt tom for ideer og da kom jeg fram til dette designet. Tenkte jeg skulle bruke samme type layout, men hva må jeg gjøre om på? Alt? Er meget nervøs nå, føler meg som en orn'tli n00b.. Siden.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ermm.... Var ikke denne siden oppe for en liten stund siden? Mener å ha sett den før... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Klikkbar link. Ellers: Tøff grafikk. Men skriften passer ikke helt inn, imo. Litt for stor og ustilig, i tillegg til at det virker en smule uoversiktelig. Ville jobbet litt med en bedre løsning for innholdet på siden. En annen idè kunne vært å "låse" popup-vinduet så man ikke får siden spredt over hele skjermen, om man vil eller ei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Klikkbar link. Why..? Han hadde da klikkbar link.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Først; bra utgangspunkt. Men ta bort den klokka Teller med logo fra andre er ikke fint Som nevnt så er hele feltet med tekst veldig uryddig. Ha et bedre skille til meny, for den måtte jeg leite etter Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Jaja, jeg vet det er en dårlig side, men jeg er helt tom for ideer og da kom jeg fram til dette designet. Tenkte jeg skulle bruke samme type layout, men hva må jeg gjøre om på? Alt? Er meget nervøs nå, føler meg som en orn'tli n00b.. Siden.. Tja.. - "The One" som kommer på den første siden er for mørk. Vertfall for meg som sitter på LCD skjerm. - Ikke nødvendig å opplyse det om bakgrunnsbildet..? - "Webdesigner" bør bytte navn til "Om Meg".. - Skaff deg en counter i PHP. - Skaff deg en gjestebok i PHP ellerno.. - Menyen var ikke spesielt spenstig, og litt godt gjemt.. Det var det jeg kom på i farten.. Endret 5. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du er ingen n00b designer... Men hadde jeg ært deg ville jeg ha gjort bildene klarerem, du bruker altformye blur som gjør bilder utydelig, til tider kan det være amatør messig.... ellers var oppsette nokso sweeet! ( sweet med 3 e'er betyr at du får 3 av 10 fra meg) Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Wow, jeg trodde virkelig siden var MEGET dårlig. Tusen takk for god kritikk. Jeg skal rette/fjerne Diverse ting.. Det med blur på bakgrunnen er rett og slett fordi jeg ikke er noe spesielt god til å tegne på PC. Har nylig lært meg Paint shop pro, og strever hardt med å klare Photoshop.. Skal gjøre så godt jeg kan. Endret 5. januar 2004 av DeeMon Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du er ingen n00b designer... Men hadde jeg ært deg ville jeg ha gjort bildene klarerem, du bruker altformye blur som gjør bilder utydelig, til tider kan det være amatør messig.... ellers var oppsette nokso sweeet! ( sweet med 3 e'er betyr at du får 3 av 10 fra meg) Så om du skriver "swet", så er det karakter 1/10. "Swet" - "Svett" Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har ikke peiling på hvor jeg skal sette menyen. Jeg bare satte den opp ett sted nå får å ha den der. Noen ideer? Hva med å gjøre siden tykkere, slik at jeg har plass til mer tekst? Eller en "scroll" i cellen der teksten står..? (Har bare fikset på førstesiden.) Link Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes det var nokså småpent, men det er vel fordi jeg synes den ligna på min gamle demoted. Synes du kunne gjort en del mer ut av menyen og The One er det veldig laber kvalitet på/over. Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes det var nokså småpent, men det er vel fordi jeg synes den ligna på min gamle demoted.Synes du kunne gjort en del mer ut av menyen og The One er det veldig laber kvalitet på/over. Siden er nok langt ifra Din gamle demoted. Og den siden har jeg ikke sett før nå, så jeg kan love deg at jeg ikke har kopiert noe. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 PoleCat mente ikke ripppp!, konseptet ligner... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes det var nokså småpent, men det er vel fordi jeg synes den ligna på min gamle demoted.Synes du kunne gjort en del mer ut av menyen og The One er det veldig laber kvalitet på/over. /me synest den gamle demoted.org er finere enn den nye Den gamle er jo direkte seksi! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 litt ot men.., egentlig enig me darve der Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Hva med onmouseover med noen transparante bilder som er over teksten til meny? Har jeg ihvertfall litt jobb med å lære meg det.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes det var nokså småpent, men det er vel fordi jeg synes den ligna på min gamle demoted.Synes du kunne gjort en del mer ut av menyen og The One er det veldig laber kvalitet på/over. /me synest den gamle demoted.org er finere enn den nye Den gamle er jo direkte seksi! Men ikke på langt nær like praktisk, da. Sporet visst litt av dette. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hva med å skifta bakgrunnen til .gif hvis den tar så stor plass ? og jeg har aldri hatt sansen for sånne sider som popper opp i ett slikt vindu, men det er jo bare min mening Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg for min del liker ikke sider i en popup, hadde likt å sett denne siden i vanlig vindu... Ellers synes jeg mouseoveren i menyen var direkte stygg, den passa ikke inn. Som jeg sa til en annen her i stad, prøv å lag noen kule knapper i photoshop med en smooth mouseover. Ganske kul grafikk! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ok, her er litt beinhard kritikk: - Fjern Splash. - Fjern popup. - Teksten er plassert feil i Mozilla. - Kjedelig meny. - Lite fantasifull innholdsformatering. - Menyen skifter plutselig plass på undersidene. - Få mer rom rundt teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå