Gå til innhold

hva med å skifte navn til "www.modding.no"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er jo bare tull. Bare fordi enkelte har sine syn på ok.no, så betyr jo ikke det at de nødvendigvis er OCShoot-folk! Er fornuftige folk der på lik linje som det er fornuftige folk her. Enkeltpersoner (tullinger) som vil krangle finner man vel overalt, bare å se på posten om retningslinjer det.. ;)

Ok, jeg skjønner at noen kanskje føler seg fornærma av dette, og jeg beklager til dere. Jeg mener ikke at alle som leser ting på OcShoot kommer hit for å krangle. Jeg leser selv mye på de sidene. Det jeg mente var at mange folk som bitcher på ok.no gutta ofte viser seg å være OcShoot-fanboys. Har sett det flere ganger.

Lenke til kommentar

nå vet jeg ikke hvordan ocshoot driver på, men jeg mener da vitterlig at, for å klokke og modde, så trenger man penger? ikke sant?

Så fremst man ikke får lovt til av selgeren til å gjøre dette.

Så da min tipping er: overklokking.no kanskje ikke har de samme resusrsene til å handle inn kort? Ikke vet jeg.

Hadde man f.eks donert ett kort av alle typer fra nvidia og ati til ok.no så vil jeg tippe at vi ville ha hatt mye å lese etterhvert, eller tar jeg feil?

Så, slutt å klag.

Lenke til kommentar
Ja, det skal ikke stå på oss - om noen mener at de kan gjøre en bedre jobb enn de som allerede er ansatt hos oss, er det bare å ta kontakt. Men jeg vil ikke ha søknader fra "wannabe's" - vi stiller strenge krav til både språkføring og kunnskaper.

Og det er alltid lett å si "dette er for dårlig". Det er MYE verre å skulle gjøre det bedre selv. Vel - utfordringen er herved overlevert, med spesiell adresse til dp og e_rik. ;)

tror jeg står over "tilbudet"..

og de to siste testene deres av skjermkort, alle den er jo helt lik som hw.no sine tester. kortene blir overklokket med STOCK kjøling.. **grøss... stock...** en ide og kanskje få et "skikkelig" prosjekt snart? vann+pelt og voltmod av skjermkort?

Lenke til kommentar
Ja, det skal ikke stå på oss - om noen mener at de kan gjøre en bedre jobb enn de som allerede er ansatt hos oss, er det bare å ta kontakt. Men jeg vil ikke ha søknader fra "wannabe's" - vi stiller strenge krav til både språkføring og kunnskaper.

Og det er alltid lett å si "dette er for dårlig". Det er MYE verre å skulle gjøre det bedre selv. Vel - utfordringen er herved overlevert, med spesiell adresse til dp og e_rik. ;)

tror jeg står over "tilbudet"..

Det var kanskje ikke så enkelt allikevel, når man tenker seg om? ;)

og de to siste testene deres av skjermkort, alle den er jo helt lik som hw.no sine tester. kortene blir overklokket med STOCK kjøling.. **grøss... stock...** en ide og kanskje få et "skikkelig" prosjekt snart? vann+pelt og voltmod av skjermkort?

Dersom du leser forumtrådene til de artiklene, vil du se at vi måtte sende kortene tilbake til produsent. Da har vi ikke anledning til å gjøre så mye med dem. :( Men jeg jobber med å få tak i andre, tilsvarende kort som vi kan "mishandle" littegrann. Har f.eks. VELDIG lyst å se hva som skjer når man kjøler et R9800XT med vann + peltier...

Lenke til kommentar

får jeg nevne(atter en gang) at det ville vært en SVÆRT god ide å gi ca tider for utgivelsen av artikler, med en VELDIG kort beskrivelse(vil jo ikke ta bort spenninga)?

et eksempel kunne vært:

ati xt

nå får den vapo behandlingen :devil:

ventes ferdig: midten av februar.

så kunne alle de j**** som maser så mye på ok.no bare holde kjeft på hva som skjer.

en annen ide er å lage en video som viser trinn for trinn hvordan en artikkel blir født. seff med forkortning, sånn at 5 timer med skriving ikke blir 5 timer med film...

håper disse ideene blir virkeliggjort, sånn at jeg slipper å lese slike iddis tråder flere ganger.

PS: Overklokking.no RULER :thumbup:

Lenke til kommentar

Kammerat skal begynne en helg med kabinett, han har laget en guide etc men har blitt bannet herrifra så han tviler han gidder poste, synd for prosjektet er godt gjennomtenkt.

Men folk sier det ikke har skjedd så mye her på et år. Ble sakt " hva med de 2 siste artiklene?" Det er ikke no bra argument komme med, ok av radeon med orginal kjøper, ikke noe som er i " god ok stil" som det en gang ble sakt. Forumet her er jo bar fult av unger som maser om papp kjøleskap, hva slags vannkjøling skal jeg velge og hvem neonlys sammen med ferdig kassa i plexi på mp er kulest?. Folk ( jeg hvertfall ) som er litt eldre går dritt lei sånt. Kom med noen gode prosjekter igjen, få ut fingern. Overklokking.no begynte så bra, går jo mer og mer nedover desverre. moding av hk , skjermkort etc etc, jeg driter i vifte styringer fra mp, jeg driter i "test" av plexi kabinbett. Jeg vet jeg har flere med meg på dette. håper ikke jeg blir bannet fordi jeg kritiserer litt, alle kan ha sine meninger, dette er min.

Lenke til kommentar
Har f.eks. VELDIG lyst å se hva som skjer når man kjøler et R9800XT med vann + peltier...

Dere kommer til å få 15mhz mer på core så lenge dere ikke vmodder. Og dere skulle hatt en A64 3400+MachII med R507 mod slik at dere kunne pumpa ut litt 3dmark scores, slik som svenskene driver med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...