dp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Hva er det som skal klokkes? forhåpentligvis ikke tannbørster... eller hårfønere. Hehe er jo ikke kødd engang.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Synes folk kan skjerpe seg! Her sitter de i overklokking.no og skriver artikler, holder oppe et godt forum og informerer oss om div nyheter, men fortsat greier enkelte å komme med usakligeter som virker nedlatende. Greit å komme med forslag, men å oppføre seg som "drittunger" mot så greie folk som ledelsen av overklokking.no det har jeg ikke mye til overs for! STÅ PÅ OVERKLOKKING.NO Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Hva er det som skal klokkes? forhåpentligvis ikke tannbørster... eller hårfønere. Hehe er jo ikke kødd engang.. Nei men tragiskt morsomt Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hva med å holde kjeft om dere ikke har noe konstruktivt å si? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tviler på at "drittslenging" vil gi flere artikler/tester relatert til overklokking. Kansje fungerer oppmuntrende komentarer/gode forslag/konstruktiv kritikk bedre..... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dere har fått "tid på dere" i ett år nå pg det har ikke skjedd en DRITT... Og de to siste artiklene var... hva da? Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) For å være ærlig er vell modding og overklokking veldig beslektet? Er vell vanskelig å overklokke noe uten å modde d først? iallefall hvis vi snakkes vannkjøling og peltier. Ikke mang kabinetter hvis noen som har plass til en 240mm radiator rett fra fabrikken? finnes vell heller ingen skjermkort med innebygd peltier og vannkjølingsblokk fra fabrikk? finnes vell ett nvidia kort med vannblokk? Det med modding av tannbørster å hårøfønere er jo bare morro, er helt konge at overklokking.no lager slike artikkler, er sjelden internett siden får meg til å sitte å le forran pc'n Ellers synes jeg overklokking.no gjør en glimrende jobb! og hvis folk skal komme kritikk så kom med noen konstrukttivt da? Drittslenging og flaming blir det ikke no hyggelig av, så hvis du ikke har noe vettugt å si så la heller være. det skaper bare ett surt miljø... Edit: skriveleif + 3 avsnitt Endret 5. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 e_rik og dp: Kanskje dere skal ta en titt på retningslinjene ang. bruk av quote? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 overklokking er da mye mer interessant enn modding! Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 spør du meg lukter det ocshoot folk som vil krangle... har sitt d før og kommer nok til og se det igjen.... legg det dødt da folkens..herregud.. gå en annenplass og sutre.. Huff enkelte folk har for lite og gjør, er fornøyd me det stoffet som blir levert jeg.. btwm, den tanbørste moddinga er noe av det morsomste jeg har sitt. keep it up Lenke til kommentar
tusul Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For å være ærlig er vell modding og overklokking veldig beslektet? Er vell vanskelig å overklokke noe uten å modde d først? iallefall hvis vi snakkes vannkjøling og peltier. Ikke mang kabinetter hvis noen som har plass til en 240mm radiator rett fra fabrikken? finnes vell heller ingen skjermkort med innebygd peltier og vannkjølingsblokk fra fabrikk? finnes vell ett nvidia kort med vannblokk? Det med modding av tannbørster å hårøfønere er jo bare morro, er helt konge at overklokking.no lager slike artikkler, er sjelden internett siden får meg til å sitte å le forran pc'n Ellers synes jeg overklokking.no gjør en glimrende jobb! og hvis folk skal komme kritikk så kom med noen konstrukttivt da? Drittslenging og flaming blir det ikke no hyggelig av, så hvis du ikke har noe vettugt å si så la heller være. det skaper bare ett surt miljø... Edit: skriveleif + 3 avsnitt kunne ikke blitt mere enig Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 overklokking er da mye mer interessant enn modding! Det er jo direkte latterlig å si. Hvis du skal overklokke skikkelig må du da også modde! Du synes sikkert du er skikkelig 1337 overklokker når du klarer å presse cpu'en din opp 0.2 Ghz, men det kunne faktisk selv bestemora mi ha gjort ved å følge en guide på nettet. Greit, hw.no tar seg av en del overklokking de og, men det er jo fordi det er litt interessant og like greit å overklokke når de først har inne et produkt til testing. Hw.no er forresten sikkert 10 x så stor som ok.no, så det er ikke så rart at det er litt flere tester der. Glem nå heller ikke at ok.no er drevet av FRIVILLIGE som jobber gratis for at dere skal få lese artikler. Slutt å syt sier jeg bare... Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg synes man kan bytte navn til syting.no siden det er det som noen gjør hele tiden og synes det mange som går igjen. Dere syter og klager på ok.no redaksjonen hele tiden (var ikke ment some t sleivspark til deg capy) Vist dere synes dere har så store skillz innen overklokking casemod eller noe anneter det bare og vise det og ikke bare slenge med leppa.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, det skal ikke stå på oss - om noen mener at de kan gjøre en bedre jobb enn de som allerede er ansatt hos oss, er det bare å ta kontakt. Men jeg vil ikke ha søknader fra "wannabe's" - vi stiller strenge krav til både språkføring og kunnskaper. Og det er alltid lett å si "dette er for dårlig". Det er MYE verre å skulle gjøre det bedre selv. Vel - utfordringen er herved overlevert, med spesiell adresse til dp og e_rik. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg må si meg enig med Sorce. Dette lukter kraftig av OcShoot folk som vil ta opp den gamle fjortis-krangelen igjen. Vær så snill å la det ligge! Dessverre så har Bateman26 også rett. En kan uten noen store problemer forandre navnet til syting.no, bitching.no el. for forumet har blitt oversvømt av folk som ikke nødvendig vis er så interessert i overklokking ol. Når jeg joina høsten 2001 så var det rett og slett koselig å være her på forumet, men det forandra seg fort meg økende antall brukere. Det at fora er blitt ødelagt har altså ikke noe med redaksjonen og gjøre, men heller med et stort antall fjortis-brukere. Så til emnet: ja det har ikke vært så mye artikler som før, men det har sine grunner. Vær så snill å sjekke opp dette før dere evt. begynner å klage som noen bortskjemte unger! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan jo også røpe at jeg har skrevet intet mindre enn 3 artikler i går. 2 tester av noen spennende kjølere og 1 test av en PSU. Nå står en vannblokk, et hovedkort, et barebone-system og to skjermkort for tur. Vi må ta ting i rett rekkefølge, for vi har visse avtaler å forholde oss til. Men jeg har lovet overklokking - og overklokking skal det bli!!! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ooo, Test av PSU Da venter jeg litt med å kjøpe Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan jo også røpe at jeg har skrevet intet mindre enn 3 artikler i går. 2 tester av noen spennende kjølere og 1 test av en PSU. Nå står en vannblokk, et hovedkort, et barebone-system og to skjermkort for tur. Vi må ta ting i rett rekkefølge, for vi har visse avtaler å forholde oss til. Men jeg har lovet overklokking - og overklokking skal det bli!!! Dette hørtest spennende ut ! Ser virkelig fram til det. synest det har vært lite fart på overklokking.no i det siste, men jeg vet at slike ting tar tid, og det er mye jobbing for å få ett resultat man kan slå seg på brystet av. Så stå på gutter og jenter ! Lenke til kommentar
JackT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg må si meg enig med Sorce. Dette lukter kraftig av OcShoot folk som vil ta opp den gamle fjortis-krangelen igjen. Vær så snill å la det ligge! Dette er jo bare tull. Bare fordi enkelte har sine syn på ok.no, så betyr jo ikke det at de nødvendigvis er OCShoot-folk! Er fornuftige folk der på lik linje som det er fornuftige folk her. Enkeltpersoner (tullinger) som vil krangle finner man vel overalt, bare å se på posten om retningslinjer det.. Og til dere andre. Ok.no har tross alt kommet med en del greie artikler i desember. Klarer de å holde nivået (og aktiviteten oppe) så er iallefall jeg høvelig fornøyd. At man helst skulle hatt 2 millioner som man kunne blåse vekk på sinnsyke prosjekter er så, men man lever da vitterlig nok i den virkelige verden hvor penger ikke vokser på trær... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) bra att det blir overklokking i tiden fremover, men samtidig så vil jeg se noe mer "ekstremt", jeg tenker da på, ja akkurat, modding, eller nærmere bestemt, volt modding. skal nå selv voltmodde 9600'n min, og det hadde vært fint å lese om det på norsk for å kjenne til ting jeg må gjøre klart. hvilket lodde-tinn er bra/best til "elektronisk" lodding. hvilken effekt bør loddebolten ha osv osv Endret 6. januar 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå