capy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 mange har i det siste lurt på hvorfor overklokking ikke har drevet med overklokking i det siste, og for å være ærlig, så har vel HW tatt seg av den delen, mens ok.no har drevet på med modding av div datarelatert. Ikke noe negativt, jeg syntes OK.no gjør seg som en god "modding.no" side, så hvorfor ikke skifte navn? tenk dere, dette kan bli hele Norges www.modding.no! og med modding som hovedtema, tror jeg denne siden vil bli en større suksess enn "overklokking", som ikke skjer så ofte her inne. god ide? eller er det bare jeg som hopper over alle "overklokking" artiklene og innleggene, og heller leser om modding? forumet er jo allerede et strålende moddeforum! høy moddefaktor der ja, med underklokking og fjerning av støy, masse bra lesestoff i worklogs osv. (hopper over det med lysdill, men for all del..) hva synes dere brukere? hva synes du yummy, hadde det vært noe? PS: www.modding.no er ikke tatt enda.. Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 må si meg enig at det skjer veldig lite på hw fronten, men det skjer noe på forumet.. jeg er ihvertfall aktiv på overklokkings fronten der.. men jeg begynner dog å lese MER og MER på ocshoot. der fokuserer de mer på overklokking, og "eieren" av siden sitter med MYE mer kunnskap enn "eieren" her. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 *sukk* Det er da LENGE siden sist vi skrev noe om modding? Den eneste artikkelen på forsiden som muligens kan kategoriseres som modding er 3M-prosjektet - som for øvrig var et kabinett-bygge-prosjekt. Som jeg allerede har sagt (for kort tid siden), vil vi fokusere STERKT på overklokking framover. Ut over det, kan jeg ikke se at det er materiale nok til å starte en egen side om casemods. Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) hehe, mulig.. men dere har ikke samme mulighet til å skaffe cpu og grafikkort slik som HW (mener du nevnte dette for en stund siden), og "modding" inneberer gjerne overklokking, men også underklokking, "stillhet", og andre ting, derfor mener jeg navnet hadde passet bedre. det var ikke for å provosere frem noen "jada-vi-skal-snart- overklokke"-grynt, bare min personlige mening:) for etter at HW er ferdig med sin overklokkingsdel, så blir dere litt til overs, eller?.. Endret 4. januar 2004 av capy Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg foreslår at dere kan kalle siden deres: NATO (No Action Talk Only) Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg foreslår at dere kan kalle siden deres: NATO (No Action Talk Only) good one.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg foreslår at dere kan kalle siden deres: NATO (No Action Talk Only) HEY! lagde ikke dette temaet for å slenge dritt. det går an å være litt saklige, ellers er det ikke noe vits å ta dette opp igjen. Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) *sukk* Det er da LENGE siden sist vi skrev noe om modding? Den eneste artikkelen på forsiden som muligens kan kategoriseres som modding er 3M-prosjektet - som for øvrig var et kabinett-bygge-prosjekt. "hauk del 2" da? og vannkjøling er ikke bare for de som skal overklokke.. og "Lian Li PC6077USB" "fyller de hele fronten med 5¼" brønner for full monteringsfrihet.", som klinger bra i en modders hjerte . håper du forstår at jeg ikke forsøker å vri kniver i deg, men når jeg tenker på potensiale til en slik "moddeside" som denne kunne blitt, så måtte jeg nesten si ifra. mange av worklogsene kunne fint blitt noen fine artikler, og hvem var det som brukte en gammel radiatorovn (koblet til pcen) for å varme skoene sine? fin "mod" det da! Endret 5. januar 2004 av capy Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Lenke til kommentar
tusul Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 siste artikkel var vel ikke om noe modding, det var grafikkort test og jeg synes huske at det av overklokking med i den testen. eller er det bare jeg som surrer? synes det er litt mye klaging på overklokking.no, jeg synes de gjør en god jobb! Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 siste artikkel var vel ikke om noe modding, det var grafikkort test og jeg synes huske at det av overklokking med i den testen. eller er det bare jeg som surrer? synes det er litt mye klaging på overklokking.no, jeg synes de gjør en god jobb! kortene ble ikke moddet da de måtte sendes tilbake. men ja, de ble overklokket, med standard vifter. jeg klager ikke, men fikk en ide som egentlig bygget på at "oi, det er faktisk en del modding inne på overklokking. hvorfor ikke lage en artikkel av en worklog?". jeg mener det kunne bli noe. så kunne vi trakket amobil litt på tærene med å modde mobiler og kanskje noen på amotor som har en pc i bilen koblet til et heftig anlegg? sikkert litt modding der og. det jeg prøver å si er at det er potensiale i forumet! så hvorfor ikke bruke det? det er jo gratis:) Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 de gjorde en god jobb før. da varre prosjektor med peltier og mye annet som jeg likte lese, siste har det bare vært test av vifte styring og kasser. blir lei meg når jeg ser sånt. derfor må jeg desverre se meg nødt til ( som en over her sa) titte mere på www.ocshoot.no . de hadde jo et proskekt her med peltier på et ati kort, "greit nok" men men, ikke den beste jeg har sett. men jeg håper de kommer tilbake sterkere snart, og de trenger det. Er en god del " voksne" folk her som savner bra tester som da enelle annen duck var moderat her. Blir mere og mere "barn" på forumet ser jeg, mye hjelp hva skal jeg velge, post din oc av det og det her. Men seff det tjener jo ok.no på. hadde jeg vært sjef her ville jeg gjort akkurat det samme, men det er synd for oss som er litt mere intresert i annet en viftestyring, og vifter med lys i. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 siste artikkel var vel ikke om noe modding, det var grafikkort test og jeg synes huske at det av overklokking med i den testen. eller er det bare jeg som surrer? synes det er litt mye klaging på overklokking.no, jeg synes de gjør en god jobb! Enig med siste taler! Og hvis det er noen som etterlyser mere overklokking, så kan de vel skrive sine egne artikler og sende inn til OK.no for vurdering? Er sikker på at gode artikler mottas med takk! Med andre ord: Slutt og syte og gjør noe med det selv! Takk, da har jeg gryntet fra meg for denne gang. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva med varemerket "overklokking.no" da? Det kan ikke bare forsvinne.. Syns det skal fortsette og hete overklokking.no jeg.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Syns det skal fortsette og hete overklokking.no jeg.. jeg og modding, passer bedre som en underkategori på hw.no enn på overklokking.no ehhh, kanskje ikke, men det illustrerer god hva jeg mener modding har med overklokking å gjøre..... edit_ en liten, men stor leif (gw.no --> hw.no) Endret 5. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Dere har fått "tid på dere" i ett år nå pg det har ikke skjedd en DRITT... Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Hva er det som skal klokkes? Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Hva er det som skal klokkes? forhåpentligvis ikke tannbørster... eller hårfønere. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Smukken & dp: har dere ikke mer saklige kommentarer, kan dere godt la være å poste dem (dp, sikter til ditt siste). Det er bare latterlig. Vi KOMMER med flere overklokkingsartikler (de to siste inneholder bla. overklokking), men la oss få litt tid på oss - det er ikke gjort over natta. Modding vil vi fortsatt ta oss av - jeg ser ikke helt behovet for å starte en ny site, da det medfører MASSE arbeid, minst 1 ansvarlig som kan jobbe tilnærmet fulltid og tilgang på produkter og materiale til artikler. Hadde det vært grunnlag for en slik site, hadde vi gjort noe med det. Hva er det som skal klokkes? forhåpentligvis ikke tannbørster... eller hårfønere. Hehe Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette forumet leses av underholdningsgrunner,selve siden overklokking.no leses sjelden. Vil man tilegne seg kunnskap istedet for å hjelpe masete unger med hvilket Radeon 9600 kort de skal kjøpe, er det XtremeSystems.org som gjelder. Jeg syns det er beklagelig at det har blitt slik, men kan dere skjerpe dere så er det for all del meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå