Silfsurf Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Hei! Nå som jeg ikke får min PC (Lenovo U330P) til å starte opp, så er det på tide med ny bærbar PC. Jeg skal vel ikke bruke PCen til særlig tunge oppgaver, hovedsakelig skrive dokumenter, svare på e-post og nettlesing, men samtidig greit å vite jeg får det jeg betaler for. Jeg fikk anbefalt Lenovo Yoga Slim 7 fra Lenovo og har vurdert å kjøpe den. Virker litt dyr for meg, men den har fått 9.5/10 på tek.no. I dag dukket dette tilbudet Asus Vivobook 14 opp også, og fikk meg til å tenke meg litt om. Noen som har erfaringer med én av PCene som kan gjøre valget litt lettere for meg? Jeg prøver å finne anmeldelse/test på den Asusen, men ser ikke ut til å finne mye på nett. Jeg har vært veldig fornøyd med min Lenovo fra tidligere. Sammenligning mellom de to PCene: https://prisguiden.no/sammenlign#p[]=449387&p[]=454304 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Lenovo'en har litt raskere prosessor og bedre skjerm, den veier også litt mindre. Hastighetsforskjellen har neppe noe å si for den bruken du forespeiler, ellers er det samme størrelse på disk og minne. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 tflovik skrev (2 timer siden): Lenovo'en har litt raskere prosessor og bedre skjerm, den veier også litt mindre. Hastighetsforskjellen har neppe noe å si for den bruken du forespeiler, ellers er det samme størrelse på disk og minne. Ikke helt verdt det å legge ut 4k ekstra med andre ord? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Silfsurf skrev (10 timer siden): Ikke helt verdt det å legge ut 4k ekstra med andre ord? Antageligvis ikke verdt det nei hvis man sammenligner disse to maskinene. Lenke til kommentar
Bardl Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Silfsurf skrev (På 26.1.2021 den 22.16): Ikke helt verdt det å legge ut 4k ekstra med andre ord? Asusen mangler tastaturlys...hvis det er viktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå