Gingerred Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Hei. Er det noen med egenerfaring eller kjenner noen som har hatt en lykkelig gjenforening etter samlivsbrudd med barn inne i bildet? Jeg ønsker gjerne tilbakemeldiger fra dere som har vært fra hverandre i mer enn 1 år før dere fant tilbake til hverandre. Isåfall, hvor lenge varte bruddet før dere fant sammen igjen? Hvem tok initiativet til gjenforening og hvordan skjedde det? Var det andre partnere i bildet før gjenforening? Jeg og ekssen gikk fra hverandre for ca 2 år siden etter 13 år sammen og to barn. Jeg var veldig innstilt på brudd og så det som eneste løsning på det tidspunktet til tross for at det var han som initierte det. Vi hadde strevd en lang stund og klarte ikke å kommunisere med hverandre annet enn om barna. Vi forsøkte et par timer med parterapi, men i gen av oss var egentlig motovert for det på daværende tidspunkt. Vi har i tiden etter bruddet hatt et godt samarbeid med barna og hatt en fin tone oss imellom. Jeg har ikke tidligere kjent på et ønske om gjenforening, men de siste to- tre månedene har jeg kjent på et stor savn etter han og et ønske om å finne tilbake til hverandre. Jeg har hele tiden sagt til venner og familie at jeg ikke er klar for å møte noen nye og st jeg teives med singeltilværelsen. Nå begynner jeg å skjønne at jeg egentlig aldri har stoppet å elske han og har vell hatt et ønske innerst inne om at vi skal finne tilbake til hverandre igjen men at tiden fra hverandre har vært nødvendig. Ingen av oss har hatt nye partnere etter bruddet. Jeg har et veldig behov for å vite hva han tenker omkring dette, ønsker å spørre om han tenker det er en mulighet for gjenforening, men vegrer meg veldig for å bli avvist og at det skal bli en kjip stemning mellom oss etterpå om han ikke føler det samme. Vil veldig gjerne høre deres tanker omkring dette😊 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg ville i prinsippet sagt at du bør gå videre. Den gode tonen og samarbeidet dere imellom er gull verdt for barna sin del. Og med mindre det er åpenbare tegn fra hans side på at han tenker det samme så risikerer du å ødelegge samarbeidet dere imellom. Og hvem går det ut over? Barna. Lenke til kommentar
Gjest 2e2eb...607 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Har ikke hatt gjenforening, men vært noen år fra mora. Det var et uvanlig stygt brudd der jeg ble behandlet ille. Jeg har idag veldig kompliserte følelser mot henne både hat etter det hun gjorde og savn etter hva vi var. Jeg hadde gitt det et nytt forsøk dersom hun hadde kommet til meg. Du har egentlig ikke noe å tape - men bare du kan vite om det er en person som vil bruke det mot deg. Anonymous poster hash: 2e2eb...607 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå