Arodem Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Den gamle PC-klassikeren har fått nytt liv. Elasto Mania pusses opp – slippes i ny versjon til PC og konsoll Lenke til kommentar
listen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Aaaahhh, Across og Elma - takes me back... Har gått med en god del timer til det i løpet av barndommen. Skal lett kjøpes til Switch når det kommer! 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Spillet vi spilte på VGS i stede for å følge med. 3 Lenke til kommentar
sleden Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Legendarisk spill og nostalgi så det holder gleder meg sykt! 2 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Spennede! Det har jeg spilt mye. Den uoffisielle "oppfølgeren" X-Moto føltes liksom ikke helt det samme. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Åhh, har ikke tall på hvor mange timer jeg brukte på dette herlige spillet! <3 Visste faktisk ikke at var på Steam så dette skal lastes ned nå asap! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Snikskryt: Det lisensfylte Simpsons-skinnet jeg lagde finnes enda for nedlasting på moposite! Snikskryt 2: Jeg holdte WR på bane 32 Steep Corner en ukes tid! Meløy Across Club fo' life! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Altså, jeg føler virkelig at Trials-spillene hele tiden har fylt det hullet som mangelen på dette spillet skapte, så jeg blir liksom ikke helt gira av dette. Lenke til kommentar
Rikoll Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Noen godbiter her for de som er interessert i TAS/WR's etc: https://mopolauta.moposite.com/viewtopic.php?f=2&t=10075 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Elma og across, ahhh minner Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Litt skuffende at de ikke kommer med en ordentlig remastered versjon, i tillegg til den klassiske, når de først skal gi ut spillet på ny. Jeg hadde likt å sett en 3D-versjon med dynamisk lyssetting etc, men som fortsatt spilles på nøyaktig samme måte. De kunne ha tatt seg bryet med å gi oss begge deler. Får håpe at prisen ihvertfall reflekterer det minimale arbeidet de har gjort. Endret 26. januar 2021 av Coffey Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Nei takk. Det holdt å knuse én PC pga det spillet der. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Håper det blir 4K, HDR, 3D, VR og med støtte for alle knapper og spaker på en Xbox-X-kontroll. Og selvfølgelig så overkomplisert at en må være autist for å klare å spille det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå