fetaosten Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvor mye tror folk at Athlon 64 vil synke i pris i løpet av året? Vil man se dem nede i 1000 lappen? Hadde tenkt til å oppgradere i løpet av året nemlig og lurte på om noen hadde lyst til å ta et par "educated guesses"... Vil den synke såpass mye at den vil utkonkurrere de nåværende athlon prosessorene? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg håper værtfall at Amd 64 3200+ detter ned 700 kroner Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den utkonkurerer jo Athlon xp i dag ! Og som alt annet innen data vil den synke i pris når nye modeller kommer ut. Det er det fine med data. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er vel egentlig bare til å se på en tidligere toppmodell (tja, XP2600) og se hvor lang tid det tok fra lansering til det prisnivået den ligger på nå. Jeg tipper på rundt et års tid, pluss minus. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvis det blir en skikkelig het priskrig mellom intel og amd kan det bare ta noen uker før prisen blir redusert med kanskje en 1000 lapp...var jo sånne tilstander da xp 2700, 2800 og 3000+ ble lansert... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vel om de annonserte prisene på prescott stemmer regner jeg med at A64 3200 vil synke i pris relativt fort , dette også med tanke på at de kommer med en 3400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå