ProphetSe7en Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Ser det "stormer" rundt Unifi produkter på nett. Kan noen forklare i enkle trekk hva det gjelder og om det er slik at en bør droppe enkelte av deres produkter i denne forbindelse? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Har du en link til noe rundt denne "stormen"? Ah. Ser ut som backend-løsninger har blitt hacket ja... https://www.tallypos.com/2021/01/25/latest-possible-customer-data-breach-comes-from-ubiquiti/ Endret 25. januar 2021 av NULL Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 Se om jeg finner mer håndfast senere. Men var i hovedsak funksjoner som ble fjernet fra eksisterende produkter via nyeste firmware oppdatering Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Å, det er UniFi, de fjerner, legger til, fucker opp slik de lyster og de ignorerer bugs som ville ha medført panikk og krise hos alle andre, de hadde en morsom bug i switchen som drepte dhcp pakker slik at nettet gikk ned hos ganske mange kunder, denne bugen brukte de tre år på og fikse, de nektet for at den eksisterte, dog laget de en workaround for den ikke eksisterende bugen.... De laget etter mye om og men en firewall scheduler, markerte den som ferdig men gadd aldri og lage noen gui til den.... Endret 26. januar 2021 av agvg Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg registrerer det er misnøye, men å skille klinten fra hveten er ikke enkelt på deres community. At det ble innført 2 faktor innlogging ser jeg bare på som en fordel, at de har tatt vekk muligheter å styre flere siter lokalt på cloudkey skjønner jeg det er mye frustrasjoner på. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Ser de har kommet med beta UniFi Network Controller 6.1.51 og * This release requires 1.9.x or newer on the UDM-Base/UDM-Pro. * This release requires 0.4.x or newer on the UXG-Pro Det er den største listen over ting som er fikset/forbedringer. Venter spent på beta av 1.9 for UDM-Base/UDM-Pro 1 Lenke til kommentar
slijkie Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Med alle viktige sikkerhetsproblemer må du alltid sørge for at du bruker et annet tilfeldig passord (som: h^%hakiw*629hshgN) og har 2-faktor-autentisering på. Hvis du vil gå enda lenger, få et domene og bruk en annen e-post for hver tjeneste. som ‘[email protected]’ for her og ‘[email protected]’ for VG og så videre. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Begynner de å få orden på 6.x serien med kontrollere nå? Jeg er fortsatt på 5.x og ser ikke helt verdien i å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå