adale Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noen som vet om det er aa faa kjoept naa? Det har staatt om slike produkter flere steder, men jeg har ikke funnet noen som vil fungere. Det er viktig at prodktet stoetter SIM ver. 2. You og Teletopia har det f.eks. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 mener du de sim-leserne som du kan få kjøpt på clas olshon ? Lenke til kommentar
adale Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 egentlig ikke. Ville helst hatt et kort som kan romme flere SIM-kort. Programerbart. Det er mulig jeg vil proeve et slikt kort fra CO, men de har ikke kort til alle de nye telefonene da....P900, 6600 etc. Dessuten er jeg litt skeptisk. Maa man ikke gjoere en stor forandring innvendig for aa faa det til? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 beklager, vet ikke om de fra CO )= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Amobil lagde en artikkel om dette for noen mnd siden. Du kunne lagre 10 sim kort på et nytt simkort som du kobler til via USB. Og da kunne du ha flere forskjellige abonnement i samma tlf og samma simkort. USB10SIM heter det og her har du en link til den artikkelen. Lurer på om man fortsatt kan bruke det originale simkortet hvis man bruker denne USB tingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå