Master.NET Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Etter å ha innstaler XP på C: og win 2k på D: får jeg to valg ved boot menyen: win 2k pro eller xp pro. problemet er at jeg ikke kommer inn i xp pro, etter jeg har trykt på den, går pcen igang med å loade 2k og bilde forsvinner nesten med en gang. Noen som har noen forslag? tar imot alle med Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 [HINT] reformatering [/HINT] Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kjører du begge i filsystem NTFS? Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) jepp ved boot menyen står det nederst: flere valg for oppstarting av win 2000 etc.... Endret 4. januar 2004 av Master.NET Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Kan du vise oss innholdet i boot.ini? skriv: c:\boot.ini i kjør edit: dersom du la inn Win'2k etter XP så har win'2k overskrevet bootloaderen til XP. Prøv å reparer XP via setupen... Endret 5. januar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) dualboot fungerte ikke å jeg greier meg vel med xp Endret 5. januar 2004 av Master.NET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå