bjartewh Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Spelåret byr på zombiar, kattar, leigemordarar og, ikkje minst, potensielt eit nytt Zelda-spel. FEATURE: Desse spela gler Bjarte seg til i 2021 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Oi, takk for å ha gjort meg oppmerksom på Season. Jeg digger jo stilen her. Edit: Og 12 Minutes. Elsker konseptet her: Håper gjennomføringen står seg på de begge to! Endret 25. januar 2021 av afterall 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Håper virkelig Techland leverer når det gjelder Dying light 2. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) afterall skrev (20 timer siden): Oi, takk for å ha gjort meg oppmerksom på Season. Jeg digger jo stilen her. Edit: Og 12 Minutes. Elsker konseptet her: Håper gjennomføringen står seg på de begge to! Kjekt at du fann noko du likte. Kryssar fingrane for at dei blir bra! Endret 26. januar 2021 av bjartewh Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 firberblad skrev (15 timer siden): Håper virkelig Techland leverer når det gjelder Dying light 2. Jepp! Eg har trua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå