jente1802 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Hei! Har tenkt å kjøpe en Audi A4 ( som første bil ), så lurer på om noen har erfaring med Audi bilene? Har hørt de ruster mye, er det sant? Og hvordan er disse bilene ellers? Lenke til kommentar
kralmli Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Hvilken årsmodell og motor er det du tenker på? 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Håper det ikke er min gamle a4 (05mod) du skal kjøpe. Fordi den hadde mye rust 🥶 God og tighte biler å kjøre. Drivstoffgjerige motorer. Dyre deler. Mye trøbbel med svinghjul/egr. Fort veldig dyre reprasjoner. Regner med bilen er noen år siden dette er din første.. Finnes mere fornuftige valg. Men som meg selv måtte jeg lære på den harde måten og trosse det andre fortalte meg... Auudaa... Endret 25. januar 2021 av Labelle 1 Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Jo mindre du er interessert i biler, eller er litt autofil så ville jeg muligens vurdert noe annet. Men det spørs jo veldig på budsjettet ditt, og økonomien din generelt. 1 Lenke til kommentar
jente1802 Skrevet 25. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2021 Labelle skrev (1 time siden): Håper det ikke er min gamle a4 (05mod) du skal kjøpe. Fordi den hadde mye rust 🥶 God og tighte biler å kjøre. Drivstoffgjerige motorer. Dyre deler. Mye trøbbel med svinghjul/egr. Fort veldig dyre reprasjoner. Regner med bilen er noen år siden dette er din første.. Finnes mere fornuftige valg. Men som meg selv måtte jeg lære på den harde måten og trosse det andre fortalte meg... Auudaa... Okaaay, hvilken bil hadde du anbefalt da? Ser etter en firehjulstrekker😅 Lenke til kommentar
jente1802 Skrevet 25. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2021 kralmli skrev (7 timer siden): Hvilken årsmodell og motor er det du tenker på? Ser på årsmodell 2009 og oppover, vil ikke bruke mere enn 60k på det Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Får ikke så mye for 60k og 4x4 som krav. Min kollega har en urban cruiser. Virker pålitelig og lite trøbbel med. Kjedelig men fornuftig bil. https://www.finn.no/205221182 2 Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Dette er så vidt jeg kan se den eneste Audi a4'n som ligger ute som kommer innenfor kriteriene dine https://www.finn.no/205041358 Du skal ha mer flaks enn uflaks for at dette ikke skal bli vesentlig mye dyrere enn 60k. Tips: med det budsjettet, se etter noe annet! Mange andre som har gjort dumme valg før deg. Lytt til dem, så slipper du å gjøre det samme 🙂 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Det som kjennetegner bilene som faller innenfor trådstarter sine kriteria er generelt høy km.stand. Og da må man regne med endel utgifter og verkstedbesøk. https://www.finn.no/car/used/search.html?engine_fuel=0%2F1&engine_fuel=0%2F2&engine_fuel=0%2F11111&number_of_seats_from=4&number_of_seats_to=5&price_to=65000&sales_form=1&sort=PUBLISHED_DESC&wheel_drive=2&year_from=2009 Edit; Har ikke sett på Audi spesielt, og det var bevisst. Endret 26. januar 2021 av Hanhijnn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå