Gå til innhold

Geforce Fx 5200! Noen som har dette?

Indaclub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si så mye som det er det kortet jeg kjøpte til kontor maskinen min ;)

Pros:

Som regel ingen vifte. ( midre støy )

Bilde kvaliteten er ok på både DVI og Analog

Cons:

Veldig lav 3D ytelse

blir Grise varmt!

Er fornøyd med det som et ok skjermkort til vanlig bruk, men anbefaler noe i duren av ATI sine 9600 kort for "budget gaming".

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar

Var selvfølgelig hekta på GeForce FX5600 i starten av min tid på forumet, vet sikkert mange av her, fikk meg noen reale kicks da. En venn kjøpte seg et FX5600 da det stort sett kom ut, og han angrer hummelt og svart på det han investerte i kortet! Så jeg kjøpte meg et 9600PRO Fireblade for å ha et kort som kunne takle nyere spill! Og gitt hvor fornøyd jeg var da jeg kunne ha grafikk på maks i alle spill, har ikke til dags dato noen spill på mindre en maks detaljer og slikt i spill. Kjører alt smertefritt og uten hakking, så jeg kommer til å holde meg til ATI ei lang stund til, og har prøvd FX5600 kort i min maskine og det var som å møte et spøkels på en ensliggende vei! Så bra at du valgte 9800, og han andre kommer til å hoppe i været som en nesten ny lotto vinner når han ser hva det yter og oser av kvalitet.

Seff så er jeg faktisk også avhengig av !!! så det er som røyk, man bli avhengig av det!

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Ja, hehe merket det! Lol! Det gjør ikke noe! Det var bra at du skrev at 9600xt er bedre enn Geforce fx5600! heh! Det er en jeg kjenner som har fx5600 256mb, han sa at det var mye bedre enn 9600xt! Jeg begynte å le, for jeg trodde ikke på det! Hvilket er best?? :roll:

Lenke til kommentar

jeg kjøpte det fordi de toskene på Komplett.no i tr.heim (nå datakjeden) så at det var bra til spilling osv, (det er en stund siden da), betalte 1200kr for det demobrukt, og jeg hadd et geforce ti4200 fra før, (bruker det nå) og det er 10 ganger så bra, dvs IKKE finn på å kjøp deg det kortet det, it sucks, rett og slett... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, hehe merket det! Lol! Det gjør ikke noe! Det var bra at du skrev at 9600xt er bedre enn Geforce fx5600! heh! Det er en jeg kjenner som har fx5600 256mb, han sa at det var mye bedre enn 9600xt! Jeg begynte å le, for jeg trodde ikke på det! Hvilket er best?? :roll:

Haha, nå kan du med stolthet si at kompisen din er en n00b :p 9600xt er helt klart bedre enn fx5600... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...