akelbo Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Blizzard plukker opp Tony Hawk's Remastered-utvikleren – skal visstnok jobbe med nyversjon av Diablo 2 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Trist at de havnet hos Blizzard, men om det er noen jeg stoler på som klarer å lage en verdig remake av D2 er det VV. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Aldri hørt om dem, eller hatt noen interesse av spillene de har pusset opp, men virker som en kompetent gjeng. Jeg er ikke fan av at megaselskapene kjøper opp alt talentet der ute, men for min egen del er jeg glad for at de skal jobbe på Blizzard-prosjekter. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Vv på dette og bluepoint på mgs, ser ut til at de to største innen remakes har mye flott å holde på med for tiden. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Ønsket heller at VV sku holde på med Tony Hawk's Pro Skater 3+4 remake. Diablo serien har aldri interessert meg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Ønsker heller at VV sku holde på med Diablo remake. Tony Hawk's Pro Skater serien har aldri interessert meg. Endret 25. januar 2021 av Spirre 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå