Ryggsekkgutten Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Hei! Noen som har flydd utenlands i det siste og som har måtte vise negativ koronatest? Jeg skal fly til Marokko, med mellomlanding i Nederland. Testen må være utført innen 72 til jeg reiser. Men jeg lurer på hva som godtas, er det mulig å ta en gratis koronatest hos kommunen, eller må jeg betale oppimot 1700 kr for å ta test hos en privat aktør? 😳 Endret 24. januar 2021 av Ryggsekkgutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Vet ikke om testrutiner eller priser, men vil bare gjøre deg oppmerksom på at Nederland nå også krever negativ hurtigtest tatt maksimum 4 timer før avgang, selv for mellomlanding. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Du er vel ikke i Nederland om du ikke forlater den internasjonale terminalen.. 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Du må betale om du skal ha garantert svar innen de 72 timene som kreves. Forskjellige land godtar forskjellige typer prøver så det er noe du må sjekke. Kommunen sponser deg ikke med gratis "reise-prøve" fordi du skal ut å fly.. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Dubious skrev (På 24.1.2021 den 17.00): Du er vel ikke i Nederland om du ikke forlater den internasjonale terminalen.. "This also applies to transfer passengers." Din tolkning er altså at dette kun gjelder innenriks transfer? Har du hørt om innenriks transfer i Nederland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå