thomassit0 Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 ja min T68i vil ikke vibrere lenger, har sjekka instillinger og testa forskjellige ting.. noen som kan hjelpe? og hvordan kan jeg få med meg sms fra tlf minne til en annen tlf hvis jeg skal ha ny? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Hei Jeg vil tro at du ikke får med deg noen sms til en ny tlf.så sant det ikke går ann å kopiere de tilbake til simkort,har ikke noe kjennskap til den tlf du har det går ikke ann med nokia i hvertfall Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 hmm... ikke bra... men er det noen med sonyericsson kunnskap her som vet om det går med phonebackup? å legge mld inn igjen på feks en t610\t630? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Bruker du FMA feks, kan du lagre sms'ene dine for så å legge de inn igjen på din neste telefon..Eller du kan bruke copy and paste å lagre sms'ene i notepad. Men du må da ha koblet telefonen din til pc'en på en eller annen måte. Eller du kan lagre sms'ene på simkortet, Lagre i arkiv heter det på t610. Å tror telenor tilbydde at du kunne sende sms til en eller annen konto hvor du kunne logge deg inn på nettet å finne igjen sms, men dette kostet penger mener jeg.. Enkleste er vel å koble den til daten å bruke FMA å copy and paste mld du vil ta vare på til notepad forså å koble nye tlf til pc'en å legge de inn igjen på den med copy and paste metoden.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Du tar den nye telefonen din, og putter et annet SIM-kort inni (en av dine venners/mors/fars kort f. eks.) og sender alle meldingene over med Bluetooth (eventuelt IrDA) (Går det egentlig an?) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Vil nok ikke funke å bruke BT eller IRda til å overføre sms til en annen telefon, men å lagre sms på et kort og feks flytte til p800 eller 6600 og gjennta burde gå Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Vil nok ikke funke å bruke BT eller IRda til å overføre sms til en annen telefon, men å lagre sms på et kort og feks flytte til p800 eller 6600 og gjennta burde gå Kan ikke T68(i) overføre mottatte SMS via Bluetooth? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 hvilken versjon av fma bør jeg ta? har sett mange forskj; beta alpha osv.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2004 Kan noen hjelpe med Fma? får ikke kobla til over bt. får error: could not connect. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 7. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Kan ikke T68(i) overføre mottatte SMS via Bluetooth? T68i kan sende motatte meldiger til andre tlf via BT. Gå inn på meldinga. velg send til skriver-->annen enhet. har ikke testet dette men funksjonen er der. EDIT: skriveleif Endret 7. januar 2004 av mikk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2004 okei... teste.. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 7. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2004 okei... teste.. Funka det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2004 funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå