Gå til innhold

Starwars battlefront 2

Anbefalte innlegg

noen som har testet spillet som ble gitt gratis i julentiden? syns problemer tar 90 GB plass men ikke største problemet, vet ikke om det er kjent feil men musepekeren går løps så må dytte motsatt vei for å ungå personen går i runder så vet ikke hva årsaken kan være er noe problemer med assains creed iv black flag så hva kan feilen skyldes? ikke musen vertfal så må være noe driver problemet eller spillet som er årsaken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har spilt det ganske aktivt siden det ble gitt ut gratis. Funker veldig greit. En god del som spiller det nå, så er bare å hoppe på. 

Lenke til kommentar

Problemet er musen eller spilleren går i sirkeler uten jeg kan kontrollere det, som noen dytter på musen når det ikke er musen som er problemet?

Finnes noe mouse glisk

Har ikke noe spill kontrollere, så det er ikke problemet muligens har installert noe steam controller greier før. Men tror ikke det er årsaken? For der er problemet lite hos meg er spillet helt uspillbart heletiden så må være noe?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Donkey Kong skrev (8 timer siden):

For øvrig et morsomt spill som er langt bedre enn sitt rykte.

Enig med forbehold. Til å begynne med var dette ikke et særlig greit spill mtp. lootbokser. Det er fremdeles et ganske dårlig progresjon system, men nå er ihvertfall mye av det som gjorde det så dårlig vekke da. 

Men du kan fremdeles bruke penger i spillet... 

Siden det ble gitt vekk kan man ikke akkurat klage, men personlig kjøpte jeg det for en tid tilbake og fant så og si ingen servere før det plutselig ble populært ettersom det ble gitt ut gratis. Ganske grei strategi for å gjenopplive et spill, uten tvil. 

Lenke til kommentar

Er i samme båt. Kjøpte for en stund siden og avinstallerte kort tid etter å ha fullført (den ganske middelmådige) kampanjen.

Men i forbindelse med gratisperioden ga jeg spillet en ny sjanse. Overraskende varierte klasser og helter. Oppgraderingssystemet er ganske artig synes jeg, og langt bedre enn i Battlefront 2015 (hvor absolutt alle hadde jetpack).

Heltene er også ganske avanserte (tenker her på stamina på jedi, for eksempel).

God skyting. Føles tilfredstillende å plafre med miltrajøse med heavy-klasse.

Ser faktisk frem til Battlefront III.

• Liker 1
Lenke til kommentar
LMH1 skrev (På 23.1.2021 den 22.58):

Problemet er musen eller spilleren går i sirkeler uten jeg kan kontrollere det, som noen dytter på musen når det ikke er musen som er problemet?

Finnes noe mouse glisk

Har ikke noe spill kontrollere, så det er ikke problemet muligens har installert noe steam controller greier før. Men tror ikke det er årsaken? For der er problemet lite hos meg er spillet helt uspillbart heletiden så må være noe?

Skjer hos meg om jeg åpner Diskord overlay mens jeg er inne i spillet. Men trenger bare alt-tab ut og inn for at det skal bli borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...