Lucifer 666 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvordan kan jeg finne ut om CPU er stabil? Er det nok med den stressingen den får i 3DMark03 et par runder? Har en P4 2.0 GHz På 2.38 funket den fint i windows til diverse, surfing og nedlasting På 2.33 Kræsjet den noen ganger etter et par runder 3dmark03 Men er dette nok for å finne den ultimate hastigheten?? Er jo litt irriterende at den plutselig re-booter... Virker stabil på 2233MHz men jeg vil jo høyere Dette med FSB på 112, VCore på 1,8V og låst mp på 20 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Er koding av en VCD på ca 1 time nok? Cpu ligger da på 90-95%. Eller må den stå konstant på 100% over lengre tid? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kjør Prim95 over lengre tid, over natten er idelt. Hvis ikke kan du kjøre feks et program som heter Toast og 3D Mark sammen over natten. Klarer maskinen dette ville jeg kalle den stabil. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg vil si maskinen er stabil om den holder til det du bruker den til jeg hvis ikke maskinen din fucker opp helt mens du bruker den til det du måtte ønske er den stabilt til ditt behov,man trenger ingen test for å konstatere en stabil maskin..system crash kan skje uansett om du kjører prime 95 eller ikke Lenke til kommentar
veloek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg vil si maskinen er stabil om den holder til det du bruker den til jeg hvis ikke maskinen din fucker opp helt mens du bruker den til det du måtte ønske er den stabilt til ditt behov,man trenger ingen test for å konstatere en stabil maskin..system crash kan skje uansett om du kjører prime 95 eller ikke jaja, greit nok d, men stabilitet i helhetens forstand er noe annet, og som trenger en test som f.eks. prim95.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå