spøkelset Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Hei! Det er nå 15 år siden jeg bygget min siste PC. Vært helt ute av dette siden den gang. Merker at det er en jungel når man prøver å sette deg inn i ting nå 🤪 De mørke månedene foran oss gjør at jeg er blitt nysgjerrig og vil prøve Gaming igjen. Da fortrinnsvis skytespill, typisk Far Cry Ønsker tips til en KOMPLETT gaming-pc med skjerm, operativsystem ferdig installert, ALT. Budsjett 20 000 Fint om den har noe videresalgsverdi og er lett å bli kvitt igjen dersom jeg blir lei etter noen måneder Takker for innspill! 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 spøkelset skrev (1 time siden): Fint om den har noe videresalgsverdi og er lett å bli kvitt igjen dersom jeg blir lei etter noen måneder Takker for innspill! Tror det lønner seg å bygge selv, er vel ikke skjedd så mye på 15 år når det gjelder selve bygging kun sokkel og type som er forandret, så tror du bør heller handle brukt eller vurdere noe som er billig, husk normalsett taper pc seg i verdi ca 30% per år men er ikke sikkert tapet blir stort om prisene økes slik det gjør med cpu og skjermkort virker ut som intel gir bedre ytelse for pengene en amd men slik kan forandre seg, så godt mulig intel og nvidia er bedre kjøp på sikt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå