kad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har kjøpt meg et ixus 400 med et 512 CF kort Og lurer på om noer vet hva disse funksjonene er! ISO hastighet auto / 50 / 100 / 200 / 400 ! AF assistent av/på! AIAF av/på! Auto roter av/på! Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ...eller du kan lese bruksanvisningen som fulgte med. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) RTFM som det ble nevnt ovenfor Endret 4. januar 2004 av Shimano Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Sjekk manualen. finner den ikke igjen Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Auto roter av/på!: Roterer bilder som blir tatt på høykant. AF assistent av/på!: Hjelpe lampe til fokusering ISO hastighet auto / 50 / 100 / 200 / 400: Lysfølsomhet AIAF av/på!: Det betyr at den har 9 AF (Autofokus rammer) som den automatisk velger mellom. Med denne av vil kameraet fokusere med AF bildet i midten. Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Auto roter av/på!: Roterer bilder som blir tatt på høykant.AF assistent av/på!: Hjelpe lampe til fokusering ISO hastighet auto / 50 / 100 / 200 / 400: Lysfølsomhet AIAF av/på!: Det betyr at den har 9 AF (Autofokus rammer) som den automatisk velger mellom. Med denne av vil kameraet fokusere med AF bildet i midten. er det en føler i camera somregistrerer hvem vei jeg holder det og funger det på film opptak å? Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 et spørsmål til hvordan fjerner jeg den grafen som kommer opp i diplayet etter at bildet er tat den er litt iriterende Lenke til kommentar
Jove Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 er det en føler i camera somregistrerer hvem vei jeg holder det og funger det på film opptak å? Ja, om du rister FORSIKTIG på kameraet kan du høre en liten lyd inni kameraet. Som om der ligger et løst knappenåls-hode. Det merker om du holder kameraet på høykant. Om det virker på filmklipp, får du bare forsøke deg frem med mvh Jan Ove Lenke til kommentar
kad Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 er det en føler i camera somregistrerer hvem vei jeg holder det og funger det på film opptak å? Ja, om du rister FORSIKTIG på kameraet kan du høre en liten lyd inni kameraet. Som om der ligger et løst knappenåls-hode. Det merker om du holder kameraet på høykant. Om det virker på filmklipp, får du bare forsøke deg frem med mvh Jan Ove fungere det til høyere og venstre eller bare på den ene siden Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 fungere det til høyere og venstre eller bare på den ene siden Enkleste/sikreste måte å finne det ut på: Prøv! Tror det virker begge veier. Om det virker på skrå? Ja, da kan det være hipp som vapp hvilken vei det blir.. Prøv mth Jan Ove Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 et spørsmål til hvordan fjerner jeg den grafen som kommer opp i diplayet etter at bildet er tat den er litt iriterende Den irriterende grafen du sikter til er nok histogrammet. For de av oss som har brukt endel tid bak et kamera er den slett ikke irriterende, tvert om Ved å se på den kan du se om bildet er over/undereksponert og om eksponeringen er jevn over hele skalaen. Klumper det seg til venstre i grafen er bildet for mørkt, om det er høyre side som har alt utslag er det 99% sjanse for at det er utbrendte deler i bildet (overeksponerte felt). Jeg råder deg helt klart til å finne igjen/få tak i en ny manual til kameraet ditt. Å drive på på måfå lærer man ikke mye av og bildene blir nok heller ikke det de kunne ha vært Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 dersom det ikke er et stjålet kamera du har fått tak i kan du sikkert laste ned ny manual på canon.com / no /co.jp eller noe. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 1. Autorotasjon virker IKKE på video. 2. Histogrammet opp til høyre kan du fjerne ved å trykke på [DISPLAY] knappen på kameraet. trond b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå