Naigewron Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Heisann! Går med planer om å skaffe meg et barebone-system til å ha i stuen, men savner et sted der jeg kan sammenligne flere systemer, eller rett og slett få anbefalt et system ut fra visse kriterier. Så jeg foreslår at hardware.no oppretter en ny anbefalingskategori for denne typen systemer, ettersom det etterhvert begynner å bli en del muligheter på markedet, både med tanke på plattformer og produsenter. Om dette vil gå under anbefalinger av hele maskiner eller løse komponenter er ikke godt å si, men man kommer nok på noe Var egentlig bare det jeg hadde å si Endret 4. januar 2004 av Naigewron Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hjelp jeg skal ha ny pc dekker vel mer eller mindre dette... Målet er jo å ikke segmentere forumet for mye heller, så en egen kategori blir nok ikke mulig Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 enden: tror Naigewron sikter til "anbefalinger" hos hardware.no. Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ding-ding, korrekt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Men bare spør litt i "hjelp til ny pc" delen vår hvis du vil ha litt subjektive og ubegrunnede meninger på hva som er best Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Skal huske det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå