d'espresso Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Har noen gode tips for skisko? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal navigere meg i denne jungelen. Størrelse rundt 43, pris helst ikke mer enn 1500.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 De som passer best på foten din... Umulig å gi noe svar da forskjellige merker har forskjellig passform. Gå til en sportsbutikk og prøv forskjellige modeller. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 d'espresso skrev (På 22.1.2021 den 11.19): Har noen gode tips for skisko? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal navigere meg i denne jungelen. Størrelse rundt 43, pris helst ikke mer enn 1500.. Så lenge du skal ikkje konkurrere eller gå turer som varer i fleire dager, så kan du gjerne gå for ein av de billigeste skoene. De dyrere skoa kan tilby b.a. bedre varme, gore-tex o.l. funksjoner som er kjekt å ha, men ikkje møst på enkle, korte turer. Det som er viktig, som awsnes skrev, passformen. Her er det berre å prøve seg frem! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå