Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte ut gammel patrol med en Isuzu D-max..

Anbefalte innlegg

Har hatt min patrol i snart snaue 13 år. Har vært 2 eiere før meg som behandlet bilen helt ok, har tatt den med til fjells og kjørt noe offroad med den med hell og uhell.. Kantret og byttet mye deler over årene.. Men nå som den har gått 310xxx kilometer er jeg litt lei av bilen og tenkte å bytte til en Isuzu D-max tror jeg det het.. Var noe arctic truck ombygg på den. Er dette et lurt bytte eller burde jeg beholde patrollen i noen år til? Merker at bare mer og mer må byttes ettersom den er "bare" 12 år gammel.. Nei, 13 nå med 2021.. Bruker cirka 1,20/1,50L på milen..

Trenger ikke mye plass men kun 2 seter så ser Izusu sin ser grei ut, er dette et bra valg for å bytte bil eller et dårlig kjøp? Usikker hva en patrol ligger ute for nå men vet Izusu'en ligger på rundt 500k~ ish. Har rundt 190k på bok, blir lån tror jeg tilslutt hvis ikke patrollen blir et røver salg.. (Som jeg tviler på for den er gammel!)

Patrol'en er helt ok i stand for øyeblikket, er eu ok til 2022.

Er ikke veldig bil-flink men har hatt venner som kan motor som har hjulpet meg mye på veien..

Dårlig/Lurt å bytte fra patrol 2,8L til en D-max på 2,0L? (Motor størrelse tror jeg.)

Setter pris åp inspill og svar, fikk vite dette var et bra sted å spørre.. Overasket at jeg ikke visste om denne siden, ganske stor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...